FenderFTW Postat 23 december 2010 Postat 23 december 2010 jag och en kompis spelade in i garageband! http://www.youtube.com/watch?v=VfIyqcEL7r0 HA EN RIKTIGT GOD JUL ALLA STUDIOFREAKS, sjÀlv önskar jag mig nya monitorer vad önskar ni er? 1
Carle Postat 23 december 2010 Postat 23 december 2010 24" datorskÀrm sÄ man ser vad man gör nÀr man arbetar och Tre Kronor-boxen. Men jag Àr mest glad för att fÄ vara med familjen, ta det lugnt, dricka glögg och se pÄ Karl Bertil Jonsson.
Stoneyoung Postat 23 december 2010 Postat 23 december 2010 http://www.youtube.com/watch?v=LozMiiF0e-Y FĂ„r vĂ€l lĂ€nka denna dĂ€ngan dĂ„đ God jul pĂ„ er och hoppas Tomten kommer med klappar istĂ€llet för smĂ€llar:)
lowsnuff Postat 23 december 2010 Postat 23 december 2010 fĂ„tt en tidig present, det blev en sE Electronics x1 har ju fĂ„tt bra betyg đ bor 53 mil bort sĂ„ fĂ„r vĂ€nta nĂ„gra dagar tills jag kan testa đ (min första mik Ă€r det allafall, ska prova micka upp min ovation gitarr nĂ€r jag kommer hem) har ocksĂ„ önskat mig blue-ray filmer och ett nytt chassi till datorn (om det var intressant med sĂ„nt som inte Ă€r musikrelaterat)
Naymari Postat 23 december 2010 Postat 23 december 2010 Jag önskar mig att vi kommer ivÀg och trÀffar slÀkt imorgon. Blev igen slÀkt idag. jÀvla viterkrÀksjuka.
Claes Holmerup Postat 23 december 2010 Postat 23 december 2010 GOD JUL! Jag önskar mig mindre snö. Efter allt skottande hittills i Ă„r, sĂ„ har jag klarat av bĂ„de Ă„rets och nĂ€sta Ă„rs trĂ€ning... đ PĂ„ musikfronten Ă€r det inte sĂ„ mycket mer som gĂ„r att önska. Jag har ju redan "allt" - och bĂ€ttre kvalitet Ă€n jag egentligen behöver... đ Inga ljudklappar till studion i Ă„r, alltsĂ„. Ok - en tidig ljudklapp blev det i och för sig; TritonAudio D2O Tube-FET...
kardo Postat 23 december 2010 Postat 23 december 2010 (redigerat) En sÄdan hÀr ! sÄ jag kan komma ut frÄn min tomt GOD JUL ! Redigerat 23 december 2010 av kardo
FenderFTW Postat 23 december 2010 TrĂ„dstartare Postat 23 december 2010 GOD JUL! Jag önskar mig mindre snö. Efter allt skottande hittills i Ă„r, sĂ„ har jag klarat av bĂ„de Ă„rets och nĂ€sta Ă„rs trĂ€ning... đ PĂ„ musikfronten Ă€r det inte sĂ„ mycket mer som gĂ„r att önska. Jag har ju redan "allt" - och bĂ€ttre kvalitet Ă€n jag egentligen behöver... đ Inga ljudklappar till studion i Ă„r, alltsĂ„. Ok - en tidig ljudklapp blev det i och för sig; TritonAudio D2O Tube-FET... men jag har mĂ€rkt att man blir piggare i "studion" om man trĂ€nar, och Ă€r ute! öööjj! fullutrustad studio vore, men tyvĂ€rr har jag varit elak đ
Valle Postat 23 december 2010 Postat 23 december 2010 Ja, vad fan... God Jul till precis varenda en jĂ€vel. (Till Claes vill jag bara sĂ€ga att jag hĂ€rmed slipper snöskottandet, dĂ„ vi alldeles nyligen sĂ„lt radhuset i lilla Oxie och flyttat till en softig vĂ„ning i City; sĂ„ nu Ă€r vi inte grannar lĂ€ngre đ SĂ„ istĂ€llet för snöskottande blir det skrotlyft pĂ„ nĂ„got svettigt stĂ€lle mitt i smeten.) Jag önskar mig fred pĂ„ jorden. (Det dĂ€r sa jag bara för att det Ă€r nĂ„got sĂ„ jĂ€vla fjantigt att sĂ€ga! Egentligen önskar jag mig framgĂ„ng, rikedom, droger, sex och musik i det oĂ€ndliga â som gubbarna i Stones, ungefĂ€r.) FenderFTW: Ăr det du i videon?
basshole Postat 24 december 2010 Postat 24 december 2010 Jag önskar mig en svart Rickenbacker 4001. Eller vĂ€nta nu.. jag köpte ju just en till mig sjĂ€lv! Ha! đ 1
KillwithSkill Postat 24 december 2010 Postat 24 december 2010 Ett större hem! Fast nÀra dÀr jag bor nu, och spela hur högt jag vill!
Claes Holmerup Postat 24 december 2010 Postat 24 december 2010 Jag önskar mig en svart Rickenbacker 4001. Eller vĂ€nta nu.. jag köpte ju just en till mig sjĂ€lv! Ha! đ HĂ€rligt! DĂ„ Ă€r vi i alla fall tvĂ„ i forumet som har sĂ„dana lĂ€ckerheter. đ„° 1
BurninSven (oregistrerad) Postat 24 december 2010 Postat 24 december 2010 Lite mindre jul nÀsta gÄng vore inte dumt.
therocker Postat 24 december 2010 Postat 24 december 2010 Som vanligt en gibson les paul standard med sĂ„na dĂ€r creme/svart fĂ€rgade mickar đ„°đ„°
laxlaxlax Postat 24 december 2010 Postat 24 december 2010 (redigerat) dĂ„ vi alldeles nyligen sĂ„lt radhuset i lilla Oxie och flyttat till en softig vĂ„ning i City Malmö? Ăr vi grannars nu? Ănskar mig en jĂ€vligt skön & tĂ€tvĂ€vd tröja i bra bomullskvalitetkvalitet. Redigerat 24 december 2010 av laxlaxlax
FenderFTW Postat 24 december 2010 TrĂ„dstartare Postat 24 december 2010 Ja, vad fan... God Jul till precis varenda en jĂ€vel. (Till Claes vill jag bara sĂ€ga att jag hĂ€rmed slipper snöskottandet, dĂ„ vi alldeles nyligen sĂ„lt radhuset i lilla Oxie och flyttat till en softig vĂ„ning i City; sĂ„ nu Ă€r vi inte grannar lĂ€ngre đ SĂ„ istĂ€llet för snöskottande blir det skrotlyft pĂ„ nĂ„got svettigt stĂ€lle mitt i smeten.) Jag önskar mig fred pĂ„ jorden. (Det dĂ€r sa jag bara för att det Ă€r nĂ„got sĂ„ jĂ€vla fjantigt att sĂ€ga! Egentligen önskar jag mig framgĂ„ng, rikedom, droger, sex och musik i det oĂ€ndliga â som gubbarna i Stones, ungefĂ€r.) FenderFTW: Ăr det du i videon? Jo visst Ă€r det de, fast tjejen som sjunger Ă€r en god vĂ€n đ
Rödeorm (oregistrerad) Postat 24 december 2010 Postat 24 december 2010 Pro tools 9 och ett toast-jÀrn. Eller förresten nÀr vi ÀndÄ Àr i farten, jag skulle Àven vilja ha Tonehammers Requiem, DSI Mopho och en Moog MiniMoog Voyager.
Johnny Boi Postat 24 december 2010 Postat 24 december 2010 God Jul alla forummedlemmar! Detta Ă€r ju egentligen det första forumet jag Ă€r med och aktiv i, och jag tycker det funkar rĂ€tt bra! För det mesta en glad och humoristisk stĂ€mning. Som det har varit de senaste Ă„ren sĂ„ Ă€r det mesta jag behöver för dyrt att önska i julklapp... Ăverst pĂ„ ljudklappslistan stĂ„r vĂ€l ett matchat par C214 sĂ„ jag kan börja med min flygelinspelning, annars Ă€r det en SSD hĂ„rddisk pĂ„ minst 150 (lutar Ă„t OCZ Vertex 2) jag verkligen behöver... Men en Mew-skiva tror jag allt att jag fĂ„r, samt ett lĂ„gt mickstativ och ett par nya in-ear-lurar (Philips SHE9620, som jag fick bestĂ€lla sjĂ€lv p.g.a. förĂ€ldrar som Ă€r ovana online-shoppare).
jossman Postat 24 december 2010 Postat 24 december 2010 God Jul Ănskar att vi (familj) fick mer tid att spela och sjunga tillsammans
Assar Postat 24 december 2010 Postat 24 december 2010 God jul! Den hÀr har ni sett förut ... http://www.youtube.com/watch?v=08o6JyvvtP8
Valle Postat 24 december 2010 Postat 24 december 2010 Malmö? Ăr vi grannars nu? JĂ€pp, Amiralsgatan 26. Stoppa gĂ€rna förbi en dag, sĂ„ bjuder jag pĂ„ nĂ„got varmstarkt. (Det fĂ„r i sĂ„ fall bli JD eller Maker's Mark; kĂ€rringdrickan Southern Comfort har jag dessvĂ€rre inte.) đ
Hastalavista Postat 24 december 2010 Postat 24 december 2010 God Jul! vill jag önska er alla med denna trudelutt. http://www.youtube.com/watch?v=R_GVPPYMARo Vad jag önskar mig Àr tid! Tid att hinna Àgna sig Ät saker man vill göra.
laxlaxlax Postat 24 december 2010 Postat 24 december 2010 (Det fÄr i sÄ fall bli JD eller Maker's Mark; kÀrringdrickan Southern Comfort har jag dessvÀrre inte.) hah! Den fick jag nog av sist vi sÄgs! Ja sÀg till nÀr du har kommit iordning. Om du har vinylspelaren redo kan jag ta med lite plattor.
SadamJR Postat 24 december 2010 Postat 24 december 2010 Ănskar alla en god jul. Hoppas ocksĂ„ pĂ„ en snabb leverans av det Sonar X1 Producer som Ă€r min julklapp till mig sjĂ€lv.
Ludde46 (oregistrerad) Postat 24 december 2010 Postat 24 december 2010 Ănskar mig och alla andra en god jul och möjligtvis fĂ„ prova cedar produkter
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.