Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

24" datorskÀrm sÄ man ser vad man gör nÀr man arbetar och Tre Kronor-boxen. Men jag Àr mest glad för att fÄ vara med familjen, ta det lugnt, dricka glögg och se pÄ Karl Bertil Jonsson.

Postat

fÄtt en tidig present, det blev en sE Electronics x1

har ju fĂ„tt bra betyg 🙂 bor 53 mil bort sĂ„ fĂ„r vĂ€nta nĂ„gra dagar tills jag kan testa 🙂

(min första mik Àr det allafall, ska prova micka upp min ovation gitarr nÀr jag kommer hem)

har ocksÄ önskat mig blue-ray filmer och ett nytt chassi till datorn (om det var intressant med sÄnt som inte Àr musikrelaterat)

Postat

GOD JUL!

Jag önskar mig mindre snö.

Efter allt skottande hittills i Ă„r, sĂ„ har jag klarat av bĂ„de Ă„rets och nĂ€sta Ă„rs trĂ€ning... 😠

PĂ„ musikfronten Ă€r det inte sĂ„ mycket mer som gĂ„r att önska. Jag har ju redan "allt" - och bĂ€ttre kvalitet Ă€n jag egentligen behöver... 😉 Inga ljudklappar till studion i Ă„r, alltsĂ„. Ok - en tidig ljudklapp blev det i och för sig; TritonAudio D2O Tube-FET...

Postat

GOD JUL!

Jag önskar mig mindre snö.

Efter allt skottande hittills i Ă„r, sĂ„ har jag klarat av bĂ„de Ă„rets och nĂ€sta Ă„rs trĂ€ning... 😠

PĂ„ musikfronten Ă€r det inte sĂ„ mycket mer som gĂ„r att önska. Jag har ju redan "allt" - och bĂ€ttre kvalitet Ă€n jag egentligen behöver... 😉 Inga ljudklappar till studion i Ă„r, alltsĂ„. Ok - en tidig ljudklapp blev det i och för sig; TritonAudio D2O Tube-FET...

men jag har mÀrkt att man blir piggare i "studion" om man trÀnar, och Àr ute!

öööjj! fullutrustad studio vore, men tyvĂ€rr har jag varit elak 🙂

Postat

Ja, vad fan... God Jul till precis varenda en jÀvel.

(Till Claes vill jag bara sĂ€ga att jag hĂ€rmed slipper snöskottandet, dĂ„ vi alldeles nyligen sĂ„lt radhuset i lilla Oxie och flyttat till en softig vĂ„ning i City; sĂ„ nu Ă€r vi inte grannar lĂ€ngre 🙁 SĂ„ istĂ€llet för snöskottande blir det skrotlyft pĂ„ nĂ„got svettigt stĂ€lle mitt i smeten.)

Jag önskar mig fred pĂ„ jorden. (Det dĂ€r sa jag bara för att det Ă€r nĂ„got sĂ„ jĂ€vla fjantigt att sĂ€ga! Egentligen önskar jag mig framgĂ„ng, rikedom, droger, sex och musik i det oĂ€ndliga — som gubbarna i Stones, ungefĂ€r.)

FenderFTW: Är det du i videon?

Postat

Jag önskar mig en svart Rickenbacker 4001. Eller vÀnta nu..

jag köpte ju just en till mig sjĂ€lv! Ha! 🙂

HĂ€rligt! DĂ„ Ă€r vi i alla fall tvĂ„ i forumet som har sĂ„dana lĂ€ckerheter. đŸ„°

• Gilla 1
BurninSven (oregistrerad)
Postat

Lite mindre jul nÀsta gÄng vore inte dumt.

Postat (redigerat)

dÄ vi alldeles nyligen sÄlt radhuset i lilla Oxie och flyttat till en softig vÄning i City

Malmö? Är vi grannars nu?

Önskar mig en jĂ€vligt skön & tĂ€tvĂ€vd tröja i bra bomullskvalitetkvalitet.

Redigerat av laxlaxlax
Postat

Ja, vad fan... God Jul till precis varenda en jÀvel.

(Till Claes vill jag bara sĂ€ga att jag hĂ€rmed slipper snöskottandet, dĂ„ vi alldeles nyligen sĂ„lt radhuset i lilla Oxie och flyttat till en softig vĂ„ning i City; sĂ„ nu Ă€r vi inte grannar lĂ€ngre 🙁 SĂ„ istĂ€llet för snöskottande blir det skrotlyft pĂ„ nĂ„got svettigt stĂ€lle mitt i smeten.)

Jag önskar mig fred pĂ„ jorden. (Det dĂ€r sa jag bara för att det Ă€r nĂ„got sĂ„ jĂ€vla fjantigt att sĂ€ga! Egentligen önskar jag mig framgĂ„ng, rikedom, droger, sex och musik i det oĂ€ndliga — som gubbarna i Stones, ungefĂ€r.)

FenderFTW: Är det du i videon?

Jo visst Ă€r det de, fast tjejen som sjunger Ă€r en god vĂ€n 🙂

Rödeorm (oregistrerad)
Postat

Pro tools 9 och ett toast-jÀrn. Eller förresten nÀr vi ÀndÄ Àr i farten, jag skulle Àven vilja ha Tonehammers Requiem, DSI Mopho och en Moog MiniMoog Voyager.

Postat

God Jul alla forummedlemmar! Detta Àr ju egentligen det första forumet jag Àr med och aktiv i, och jag tycker det funkar rÀtt bra! För det mesta en glad och humoristisk stÀmning.

Som det har varit de senaste Ă„ren sĂ„ Ă€r det mesta jag behöver för dyrt att önska i julklapp... Överst pĂ„ ljudklappslistan stĂ„r vĂ€l ett matchat par C214 sĂ„ jag kan börja med min flygelinspelning, annars Ă€r det en SSD hĂ„rddisk pĂ„ minst 150 (lutar Ă„t OCZ Vertex 2) jag verkligen behöver... Men en Mew-skiva tror jag allt att jag fĂ„r, samt ett lĂ„gt mickstativ och ett par nya in-ear-lurar (Philips SHE9620, som jag fick bestĂ€lla sjĂ€lv p.g.a. förĂ€ldrar som Ă€r ovana online-shoppare).

Postat

God Jul

Önskar att vi (familj) fick mer tid att spela och sjunga tillsammans

Postat

Malmö? Är vi grannars nu?

JÀpp, Amiralsgatan 26. Stoppa gÀrna förbi en dag, sÄ bjuder jag pÄ nÄgot varmstarkt.

(Det fÄr i sÄ fall bli JD eller Maker's Mark; kÀrringdrickan Southern Comfort har jag dessvÀrre inte.)

😄

Postat

(Det fÄr i sÄ fall bli JD eller Maker's Mark; kÀrringdrickan Southern Comfort har jag dessvÀrre inte.)

hah! Den fick jag nog av sist vi sÄgs! Ja sÀg till nÀr du har kommit iordning. Om du har vinylspelaren redo kan jag ta med lite plattor.

Ludde46 (oregistrerad)
Postat

Önskar mig och alla andra en god jul och möjligtvis fĂ„ prova cedar produkter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.