Jump to content
Annons

FenderFTW

Recommended Posts

Annons

fått en tidig present, det blev en sE Electronics x1

har ju fått bra betyg 🙂 bor 53 mil bort så får vänta några dagar tills jag kan testa 🙂

(min första mik är det allafall, ska prova micka upp min ovation gitarr när jag kommer hem)

har också önskat mig blue-ray filmer och ett nytt chassi till datorn (om det var intressant med sånt som inte är musikrelaterat)

Link to comment
Dela på andra sajter

GOD JUL!

Jag önskar mig mindre snö.

Efter allt skottande hittills i år, så har jag klarat av både årets och nästa års träning... 😠

På musikfronten är det inte så mycket mer som går att önska. Jag har ju redan "allt" - och bättre kvalitet än jag egentligen behöver... 😉 Inga ljudklappar till studion i år, alltså. Ok - en tidig ljudklapp blev det i och för sig; TritonAudio D2O Tube-FET...

Link to comment
Dela på andra sajter

GOD JUL!

Jag önskar mig mindre snö.

Efter allt skottande hittills i år, så har jag klarat av både årets och nästa års träning... 😠

På musikfronten är det inte så mycket mer som går att önska. Jag har ju redan "allt" - och bättre kvalitet än jag egentligen behöver... 😉 Inga ljudklappar till studion i år, alltså. Ok - en tidig ljudklapp blev det i och för sig; TritonAudio D2O Tube-FET...

men jag har märkt att man blir piggare i "studion" om man tränar, och är ute!

öööjj! fullutrustad studio vore, men tyvärr har jag varit elak 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, vad fan... God Jul till precis varenda en jävel.

(Till Claes vill jag bara säga att jag härmed slipper snöskottandet, då vi alldeles nyligen sålt radhuset i lilla Oxie och flyttat till en softig våning i City; så nu är vi inte grannar längre 🙁 Så istället för snöskottande blir det skrotlyft på något svettigt ställe mitt i smeten.)

Jag önskar mig fred på jorden. (Det där sa jag bara för att det är något så jävla fjantigt att säga! Egentligen önskar jag mig framgång, rikedom, droger, sex och musik i det oändliga — som gubbarna i Stones, ungefär.)

FenderFTW: Är det du i videon?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag önskar mig en svart Rickenbacker 4001. Eller vänta nu..

jag köpte ju just en till mig själv! Ha! 🙂

Härligt! Då är vi i alla fall två i forumet som har sådana läckerheter. 🥰

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, vad fan... God Jul till precis varenda en jävel.

(Till Claes vill jag bara säga att jag härmed slipper snöskottandet, då vi alldeles nyligen sålt radhuset i lilla Oxie och flyttat till en softig våning i City; så nu är vi inte grannar längre 🙁 Så istället för snöskottande blir det skrotlyft på något svettigt ställe mitt i smeten.)

Jag önskar mig fred på jorden. (Det där sa jag bara för att det är något så jävla fjantigt att säga! Egentligen önskar jag mig framgång, rikedom, droger, sex och musik i det oändliga — som gubbarna i Stones, ungefär.)

FenderFTW: Är det du i videon?

Jo visst är det de, fast tjejen som sjunger är en god vän 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Rödeorm (oregistrerad)

Pro tools 9 och ett toast-järn. Eller förresten när vi ändå är i farten, jag skulle även vilja ha Tonehammers Requiem, DSI Mopho och en Moog MiniMoog Voyager.

Link to comment
Dela på andra sajter

God Jul alla forummedlemmar! Detta är ju egentligen det första forumet jag är med och aktiv i, och jag tycker det funkar rätt bra! För det mesta en glad och humoristisk stämning.

Som det har varit de senaste åren så är det mesta jag behöver för dyrt att önska i julklapp... Överst på ljudklappslistan står väl ett matchat par C214 så jag kan börja med min flygelinspelning, annars är det en SSD hårddisk på minst 150 (lutar åt OCZ Vertex 2) jag verkligen behöver... Men en Mew-skiva tror jag allt att jag får, samt ett lågt mickstativ och ett par nya in-ear-lurar (Philips SHE9620, som jag fick beställa själv p.g.a. föräldrar som är ovana online-shoppare).

Link to comment
Dela på andra sajter

Malmö? Är vi grannars nu?

Jäpp, Amiralsgatan 26. Stoppa gärna förbi en dag, så bjuder jag på något varmstarkt.

(Det får i så fall bli JD eller Maker's Mark; kärringdrickan Southern Comfort har jag dessvärre inte.)

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...