Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

IkvÀll 14e jan 2010 kl 20:00 sÀsongspremiÀr av http://www.madeinsweden.se/ pÄ Tv4!

För oss studionördar sÄ kan det ju vara lite kul med se in i andra studios!

Och för min egen del sĂ„ diggar jag Herr Bagge! 🙂

För tio Är sedan samlade Laila Bagge Fanny Hamlin, Anaïs Lameche, Anna Sundstrand och Rosanna Munter och bildade gruppen Play. De fick skivkontrakt i USA, sÄlde en miljon album och turnerade med Destiny's Child. Men det intensiva popstjÀrnelivet tog pÄ krafterna för tonÄringarna, och nÀr de splittrades var det oklart om de skulle kunna forsÀtta sjunga och vara vÀnner. Efter sex Är trÀffas nu Fanny och Anaïs igen och bestÀmmer sig för att Äterförenas med Laila Bagge. Men de behöver ytterliggare en medlem för att kunna Äteruppliva Play. KÀlla: Tv4

Redigerat av KillwithSkill
Annons
Postat

Spelade in det...fĂ„r ta o kolla pĂ„ det nĂ„n dag 😕

Är det 4 avsnitt i Ă„r okcsĂ„?

Postat

palla med honom

Han gjorde inget annat Àn gnÀllde genom förra sÀsongen. En sÄdan integritetsfull konstnÀrssjÀl som tror att han ska bli dylan

Postat
palla med honom

Han gjorde inget annat Àn gnÀllde genom förra sÀsongen. En sÄdan integritetsfull konstnÀrssjÀl som tror att han ska bli dylan

Agree.

alex30free (oregistrerad)
Postat

tackar tackar...see and die!

Bumpaniemi Bumpalaijnen Hirvinpaska!!!!

PÄminner igen ikvÀll kl 21:00 pÄ Tv4!

See or DIE!

Postat

Visas nÀsta vecka. Vet faktiskt inte varför det inte sÀnds idag men vi blir tvungna att se nÀsta vecka.

Klippet kanske kommer nÀsta gÄng hittade det pÄ deras hemsida. Anders kanske visar lite mer av sin studio.

Postat
palla med honom

NĂ€, det Ă€r skönt att det inte finns nĂ„gra sĂ„dana hĂ€r pĂ„ forumet. 🙂

Postat
palla med honom

+1

/CHAE

Postat (redigerat)
+1

/CHAE

Skönt att nÄgra hÄller med mig. Finns mÄnga som hade offrat mycket för den chansen han fick. Otacksamma mÀnniska, han satt och argumenterade mot Desmond Child.

Skrattade som fan nÀr Desmond sÄgade hans försök till intrikata texter

"Isolated isle? what the fuck is that!???"

Redigerat av hullan
Postat (redigerat)

Detta mÄste vara största krÀkmedlet i tv4s (faktiskt ganska grÀsliga) historia. Tre ytliga vÄp kramar kÀndisar och sjunger tredje klassens popplagiat, allt sponsrat av swedbank. Skjut mig.

Redigerat av nattvaktaren
drloop (oregistrerad)
Postat
Detta mÄste vara största krÀkmedlet i tv4s (faktiskt ganska grÀsliga) historia. Tre ytliga vÄp kramar kÀndisar och sjunger tredje klassens popplagiat, allt sponsrat av swedbank. Skjut mig.

Har ingen pickadulving men vi kan dra fingerkrok tills vi dör... vad tror du om det?

Postat

Om du ringer till SVT sÄ kanske du fÄr köpa Vilse i Pannkakan pÄ dvd!

Postat

Äh, tycker den hĂ€r "sĂ€songen" var faktiskt inget vidare. Mest en massa bös runt omkring. Inte sĂ„ mycket studio som man hade önskat.

Men det ger vÀl sig sjÀlv eftersom dessa tre brudarna inte ens vet hur man hÄller i en gitarr eller spelar keyboard. Mest sminksnack, LA-snack, glamorursnack, skitsnack osv... ja kÀrringhönsgÄrd helt enkelt!

Postat
Äh, tycker den hĂ€r "sĂ€songen" var faktiskt inget vidare. Mest en massa bös runt omkring. Inte sĂ„ mycket studio som man hade önskat.

Men det ger vÀl sig sjÀlv eftersom dessa tre brudarna inte ens vet hur man hÄller i en gitarr eller spelar keyboard. Mest sminksnack, LA-snack, glamorursnack, skitsnack osv... ja kÀrringhönsgÄrd helt enkelt!

HĂ„ller med, förra sĂ€songen var mycket bĂ€ttre. Mer om lĂ„tskrivande Ă€ven om Kim iofs stod för en massa kackel men det var iaf underhĂ„llande, med Desmonds sĂ„gning som höjdpunkt 😉 Dom har dĂ€remot bjudit pĂ„ en del schyssta klipp pĂ„ sin hemsida som aldrig varit med i programmen, dĂ€r bagge skriver en lĂ„t i tre delar som exempel. Vet inte om dom ligger kvar men annars kul att kolla pĂ„ 😛

Postat

jag vet inte hur mÄnga ggr man mÄste sÀga att reality-tv inte har nÄt med verkligheten att göra för att det ska gÄ fram

vad HADE du förvÀntat dig allvarligt talat i ett program som ska sÀlja reklamtid?

hur lÀnge orkar svensson titta pÄ seriöst studioarbete??

bös sÀljer

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.