Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Jag tog just bort ytterligare en "vän" på Facebook som jag störde mig på. Hon whinar ständigt och jämt över sina problem på Facebook och idag hade hon som status "Arg! Så arg! Jag hatar killar! Jag hatar er!!!! Hatar hatar hatar!!!!!" Sedan var det någon kille som försökte säga att inte alla killar är svin och hon skrev saker som "Nej, nu har ni gått över gränsen. För många gånger!!! Jag skiter i om ni bara vill knulla, men ge fan i att lura till er sex!!!"

Övergeneraliseringar FTL.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dessutom är hon ändå lite halvt mysko. Ganska söt tjej men hon spökar ut sig så att hon ser helt jävla idiotisk ut. Skulle kunna posta bild, men det är nog ganska respektlöst. Ska jag snacka skit om henne så är det bättre att låta henne var inkognito. Men hon spökar ut sig i sjukt konstiga rosa plagg, sminkar sig rosa runt ögonen och sätter upp håret två meter upp i luften typ.

Det faktum att det enda gemensamma jag har med henne är att hon är bästa vän med mitt ex gör det inte till någon större förlust att ta bort henne som vän på Facebook. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...