Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Problemet för mig är att då jag faktiskt rasat ihop utomhus har det ut som att jag andas ordentligt Lungorna rörsig men jag andas för ytligt. Så blodet syresätts inte ordentligt därför kan det inte transportera syre till hjärnan på mig. Oftast så vänder jag på mig i sömnen då jag får dessa andningsuppehåll men när jag är för trött så blir jag medvetslös och löper en liten risk att hamna i koma och sedan bli hjärndöd eller till och med dö. Fast den risken är inte så stor säger de läkare jag pratat med.

Det jag har drabbats av är så ovanligt att de expert neurologen och de som sysslar med sömnforskning jag pratat med föreslagit att man ska försöka få ihop en forskningsgrupp kring mig. Men den vanliga sjukvården har inget mera att erbjuda mig just nu...

Fyfan vilket läge..

Link to comment
Dela på andra sajter

haha har aldrig trott han Erik Grahn är en tjej... med IRL så syftade jag bara på att det inte skulle vara något stort IRL med 2 pers..... inte att jag skulle på en date....

Det är ingen släkting till mig vad jag vet iallafall apropå ingenting.. 🙂

Gunatt!

Link to comment
Dela på andra sajter

fidden, vad var det för bild du skickade? actionfigur på toa? 😛

nä, actionfiguren var inte på toan, den stod på bordet. Det var johnny cash, han hade en gitarr på ryggen. assnygg. jag hade moddat den med en salt pinne som han höll i handen 😉

jag skickade den dock när jag satt och sket.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...