Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 4


Emulator

Recommended Posts

Yes! Jag löste problemet med scrollen!! Nu blev jag lycklig. Var en puttenuttig inställning som var belägen i de djupaste skogarna där ingen vettig människa vill hålla till. (obs, förväxla inte med Dalarna.. )

😛

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Dingbats

    2407

  • Overkill

    2102

  • Fidden

    1729

  • Pico

    1610

Postat mest i detta ämne

Yes! Jag löste problemet med scrollen!! Nu blev jag lycklig. Var en puttenuttig inställning som var belägen i de djupaste skogarna där ingen vettig människa vill hålla till. (obs, förväxla inte med Dalarna.. 😆 )

Vänta bara tills scrollen har kört ihop så inga inställningar i världen hjälper 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Den s.k "60-tals festen" igår skulle ju vara en s.k "maskerad" men det var ju inga som hade klätt ut sig.. 😛 Jag trodde typ jag skulle ha minst seriös utstyrsel med min hatt men så var det bara jag och min polare som var "utklädda".. tänk om jag då kommit som jimmy Hendrix i afro... 😆 men det var trevligt ändå. Träffade lite nytt folk och lirade lite gura o så. Ölen (vars-namn-jag-inte-vill-nämna 😉 ) var väldigt god oxå. 😄 (Saddam, don´t you dare say something)

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Den s.k "60-tals festen" igår skulle ju vara en s.k "maskerad" men det var ju inga som hade klätt ut sig.. 😛 Jag trodde typ jag skulle ha minst seriös utstyrsel med min hatt men så var det bara jag och min polare som var "utklädda".. tänk om jag då kommit som jimmy Hendrix i afro... 😆 men det var trevligt ändå. Träffade lite nytt folk och lirade lite gura o så. Ölen (vars-namn-jag-inte-vill-nämna 😉 ) var väldigt god oxå. 😄 (Saddam, don´t you dare say something)
Link to comment
Dela på andra sajter

En dålig grej nu är att jag kanske tog sönder ena volympotten på min svindrya midikontroll... eller volympott äre väl inte... men det är ett reglage som har börjat skicka lite cp signal... imorse hade den regeln också klibbat fast så jag tror jag kan ha råkat få in en liten droppe eller skvätt cola i den 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...