EddieX (oregistrerad) Postat 29 april 2009 Dela Postat 29 april 2009 fixat! blir intressant att höra fler anekdoter. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakse Postat 29 april 2009 Dela Postat 29 april 2009 Röstat! Heja Ljusne!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 29 april 2009 Dela Postat 29 april 2009 Jaha där förstörde du den sommarn.. Nu blir man ju tvungen att ha radion på P1 hela tiden så man inte missar några kända eller kanske rentav egna låtar härifrån... BTW: Får man önska.... 😄 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 april 2009 Dela Postat 29 april 2009 Haha 🙁 Trevlig historia det där! Du har en röst av mig oxå, Håkan! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
StevenP (oregistrerad) Postat 29 april 2009 Dela Postat 29 april 2009 Va fan..mediaspelaren på SR.se funkar ju inte i Safari (Mac). Lösning nån?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
equality Postat 29 april 2009 Dela Postat 29 april 2009 Done! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 29 april 2009 Dela Postat 29 april 2009 +1 röst från HVB 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 29 april 2009 Dela Postat 29 april 2009 Va fan..mediaspelaren på SR.se funkar ju inte i Safari (Mac). Lösning nån?! Skaffa PC.... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ramoand Postat 29 april 2009 Dela Postat 29 april 2009 (redigerat) Röstat! 🙁 Om du vinner får du mycket gärna spela våran låt Freak Out i sommar 😕 Redigerat 29 april 2009 av ramoand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 29 april 2009 Dela Postat 29 april 2009 röstat 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 29 april 2009 Dela Postat 29 april 2009 Det här hade jag missat. Vad roligt Håkan! Har röstat nu på dig och önskar dig all lycka till! MVH Anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnie Postat 29 april 2009 Dela Postat 29 april 2009 Kul grej, Du har fått min röst Mvh Björn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ake Postat 29 april 2009 Dela Postat 29 april 2009 Kul. En röst till. Åke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matilda (oregistrerad) Postat 29 april 2009 Dela Postat 29 april 2009 Ja alltså... jag tänkte bara kolla om det gick att rösta hemma oxå... det gick ju bra på jobbet... och det gick bra hemma oxå! Hoppas det blir du nu!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 29 april 2009 Dela Postat 29 april 2009 Kul som fan Nilsson! Ser verkligen fram emot....heter det så förresten när det handlar om radio?? Äh, jag hör verkligen fram emot att njuta av din sköna dialekt i sommar!! Nu håller vi alla tummar. (på röstknappen alltså!) /R Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GIGAN (oregistrerad) Postat 29 april 2009 Dela Postat 29 april 2009 Klart en hälsninge-musiker röstar på en annan! "Bockar som rockar" GIGAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tracer Postat 29 april 2009 Dela Postat 29 april 2009 En röst från mig med 😉 Lycka till! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 29 april 2009 Dela Postat 29 april 2009 Ja snacka om inlevelse i historien. 😉 Okej du fick min röst med. När var det den där incidenten skedde? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Larsson Postat 29 april 2009 Dela Postat 29 april 2009 en röst till från mig lagd! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
allansson Postat 29 april 2009 Dela Postat 29 april 2009 Lyssnar aldrig på radio nuförtiden. Finns ingen anledning till det när man inte har en bil. Men det hindrade inte mig från att lägga en röst för din skull. 😉 Lycka till! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 april 2009 Dela Postat 29 april 2009 (redigerat) Lovar härmed att ställa till med kaffe å bullar till alla forummedlemmar om du Håkan blir sommarpratare, ( de alltså som bor inom en "icke angiven" radie från mig, 😉 medans programmet sänds) Nåja... alla lovord tyder på att du är en go`gubbe och du har redan fått min röst å "im not gonna fake another". "LjusneHåkan"- Låter som ett bra manus till en film (tänker jag). Manuset finns sas redan i alla dina trådar. 🙂 Hoppas nån ids. Imagine. edit: förtydligade Redigerat 29 april 2009 av slejnard Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 30 april 2009 Dela Postat 30 april 2009 nu har jag också röstat, länkade även till SR sidan på min facebooksida och uppmanade alla vänner att rösta på dig så det kanske kan bli några röster till där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tophe Postat 30 april 2009 Dela Postat 30 april 2009 Röstat! Ser fram emot programmet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
StevenP (oregistrerad) Postat 30 april 2009 Dela Postat 30 april 2009 Klart en hälsninge-musiker röstar på en annan!"Bockar som rockar" GIGAN +1! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
StevenP (oregistrerad) Postat 30 april 2009 Dela Postat 30 april 2009 Skaffa PC.... 🥰 Jajajaja......... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SoloNo1 Postat 30 april 2009 Dela Postat 30 april 2009 Vi skrattade friskt åt den där storyn, röstat och klart! Kanon bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cborg Postat 30 april 2009 Dela Postat 30 april 2009 Givet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolin Postat 30 april 2009 Dela Postat 30 april 2009 Såg att du hade en Revox på en bild. Röstar på dig om du lovar att säga nåt om azimutvinkeln som dagens digitala mskor inte har en aning om. Själv har jag justerat mängder av revox och andra bandare med dito. Kolin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 30 april 2009 Dela Postat 30 april 2009 (redigerat) Att du har bra radioröst visste jag redan innan 😛 La en röst EDIT: Fyfan vad bra historia du! Femton tummar upp Redigerat 30 april 2009 av laxlaxlax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 30 april 2009 Trådstartare Dela Postat 30 april 2009 Såg att du hade en Revox på en bild. Röstar på dig om du lovar att säga nåt om azimutvinkeln som dagens digitala mskor inte har en aning om. Själv har jag justerat mängder av revox och andra bandare med dito.Kolin Vill du köpa Revoxen? Haha! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.