Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 1


Wernborg

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    1804

  • Pazo

    1504

  • Micke H

    1423

  • Neosus

    983

Postat mest i detta ämne

Hört på mcdonalds:

Kund: "Kan man få den med flänsost?" [flin]

Tjej i kassan: "Har vi flänsost?"

Man vid grillen: "NEJ!"

Apropå människor som inte riktigt fattar vinken....Jag och två kollegor arbetade rätt mycket i tyskland för ca ett år sedan, och så beställde vi varsin stek på nåt salmonellaställe vi hittade. Lika bra att köra välstekt, så vi sade "Well Done" varsin gång till servitrisen, som rodnade lätt, vickade på huvudet och sa "Zank you" på engelsktyska.

😎

I Love that!

Behöver jag säga att stekarna va blodiga ?

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hört på mcdonalds:

Kund: "Kan man få den med flänsost?" [flin]

Tjej i kassan: "Har vi flänsost?"

Man vid grillen: "NEJ!"

Apropå människor som inte riktigt fattar vinken....Jag och två kollegor arbetade rätt mycket i tyskland för ca ett år sedan, och så beställde vi varsin stek på nåt salmonellaställe vi hittade. Lika bra att köra välstekt, så vi sade "Well Done" varsin gång till servitrisen, som rodnade lätt, vickade på huvudet och sa "Zank you" på engelsktyska.

🙂

I Love that!

Behöver jag säga att stekarna va blodiga ?

🙂

😎

Dagens bästa!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur mår ni? 😎

Värsta feting-röj-låten på gång. Så jävla fet att jag tror jag har skrivit något som Beethoven och Mozart skulle dö för att få skriva själva. Jag är så jävla feting-grym så det inte är sant. Ödmjuk är jag också!!!! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur mår ni? 😎

Värsta feting-röj-låten på gång. Så jävla fet att jag tror jag har skrivit något som Beethoven och Mozart skulle dö för att få skriva själva. Jag är så jävla feting-grym så det inte är sant. Ödmjuk är jag också!!!! 🙂

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur mår ni? 😎

Värsta feting-röj-låten på gång. Så jävla fet att jag tror jag har skrivit något som Beethoven och Mozart skulle dö för att få skriva själva. Jag är så jävla feting-grym så det inte är sant. Ödmjuk är jag också!!!! 🙂

I know the feeling 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur mår ni? ☺️

förkyld så ända in i...tja, bihålorna? 😳

Annars ere lugnt, dock ska jag dra till jobbet vid typ 4 i morgon bitti...funderar på om de ens är ide att sova innan 🙂

Sitter också och irriterar mig på följande;

Nya datorn stoppade jag in i ett gammalt bord (ett sånt bord med hurts på ena sidan, och skåp på andra)

Datorn får plats i det schyssta bordet (typ från 1930, så jag blev ju nöjd att de funka)

När jag använder datorne senare hör jag ett brummande, som kommer av att det förstås med osviklig precision förstås blir resonans i skåpet. 😎 inte bra.

kliar mig i huvudet och monterar ur botten på skåpet, ställer datorn på govlet och tycker att NU ska det väl funka!

Gissa hur glad jag blir när det visar sig att parketten vilar på typ 8mm tjärpappliknande underlag, så HELA golvet blir en klanglåda 🙂🙂😄

Nu blir det väl att borra igenom parketten å ställa datorn på spikes ner i betonggolvet 😱

Men, tackar som frågar, annars ere ju bra 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...