Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 1


Wernborg

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    1804

  • Pazo

    1504

  • Micke H

    1423

  • Neosus

    983

Postat mest i detta ämne

Jag har fått Disneyfeber! Jag har spelat Kingdom Hearts 2! 😉

Så nu har jag beställt DVD:er av Lejonkungen (klassikernas klassiker! mästerverk! osv...) Aladdin och Lilla Sjöjungrun. 😳

Är det normalt att gå i barndomen i 19, snart 20-årsåldern? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är helt ok sålänge du inte avslöjar det på ställen som detta. 🙂 Närå.. Jag håller med, disneyrullar är coola. Eller ja, vackra liksom. Jag kollar mest för animationernas skull, och sen finns det ju i vissa filmer en del roliga punchlines, fast då ska man helst se dem med engelskt tal. Översättningarna på de skämten brukar ju vara bedrövliga. 😳

Finding Nemo är skoj. Pixar e grymma. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg förresten Ice Age 2 med Tina när hon var hos mig. Den var rolig, fast jag hade visserligen sett den förut en gång...

Hmm... Tina kommer förresten till mig om knappt två veckor... vi ska försöka igen.... typ. 😕

🙂 Lycka till då 😕

Men ettan är ju faktiskt bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillar inte dom nya så mycket. Shrek 1 och 2 är asgrymma, men alla nya Disneyfilmer som Little Chicken och allt vad det heter gillar jag inte... 😕

Nej, det ska vara Lejonkungen(!!!), Aladdin, Askungen, Kalle Anka, Skönheten och Odjuret, osv... 😄

Men annars tycker jag att svenska dubbningar på Disneyfilmer faktiskt kan hålla riktigt hög klass! 😕 Speciellt Richard Wolf som Scar i Lejonkungen! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...