Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 1


Wernborg

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    1804

  • Pazo

    1504

  • Micke H

    1423

  • Neosus

    983

Postat mest i detta ämne

😄

det går tungt just nu...

🙂

Vad för något? 🙁

Har inte kunnat börja plugga inför tentan på onsdag, och jag fattar inte när jag ska orka ta tag i det... känner inte för det. totalt omotiverad och osugen på att plugga.

Det gör mig deppig, och då blir det ännu svårare att plugga, och så är den nedåtgående spiralen igång.

Link to comment
Dela på andra sajter

😄

det går tungt just nu...

🙂

Vad för något? 🙁

Har inte kunnat börja plugga inför tentan på onsdag, och jag fattar inte när jag ska orka ta tag i det... känner inte för det. totalt omotiverad och osugen på att plugga.

Det gör mig deppig, och då blir det ännu svårare att plugga, och så är den nedåtgående spiralen igång.

i know the feeling. är själv lite inne i det mönstret. har kunnat plugga lite dehär två dagarna men inte alls tillräckligt 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

🙂

det går tungt just nu...

🙁

Vad för något? 🙁

Har inte kunnat börja plugga inför tentan på onsdag, och jag fattar inte när jag ska orka ta tag i det... känner inte för det. totalt omotiverad och osugen på att plugga.

Det gör mig deppig, och då blir det ännu svårare att plugga, och så är den nedåtgående spiralen igång.

i know the feeling. är själv lite inne i det mönstret. har kunnat plugga lite dehär två dagarna men inte alls tillräckligt 🙁

Istället har vi gjort varsin låt, som vi naturligtvis tycker är bäst i världen vilket gör att vi känner oss ännu mindre motiverade till studierna, eftersom det ju självklart är musikstjärnor vi EGENTLIGEN ska bli 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

🙁

det går tungt just nu...

🙁

Vad för något? 🙁

Har inte kunnat börja plugga inför tentan på onsdag, och jag fattar inte när jag ska orka ta tag i det... känner inte för det. totalt omotiverad och osugen på att plugga.

Det gör mig deppig, och då blir det ännu svårare att plugga, och så är den nedåtgående spiralen igång.

i know the feeling. är själv lite inne i det mönstret. har kunnat plugga lite dehär två dagarna men inte alls tillräckligt 🙁

Istället har vi gjort varsin låt, som vi naturligtvis tycker är bäst i världen vilket gör att vi känner oss ännu mindre motiverade till studierna, eftersom det ju självklart är musikstjärnor vi EGENTLIGEN ska bli 😄

JA PRECIS!!!

the Everyday struggle! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

o rly?! 😱

Wow! 😎

uts uts uts 😉

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTS!!! UUUUUUUUUUTS!!!! IUUUUUUUTS!! era fittor. fast inte riktigt den sortens "uts" det var mest RATM och chilipeppers på "Mest" men det var bvra som fan!! glad och lite full nu. som det ska vara. sådär lagom. \nöjd

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej! Var dte kul på landet? :rolleyes:

Oj, så du mindes att det var där jag var till och med! Jo då det var det. Nu har jag fått sitta hela dan hittills och ta igen allting some jag missat på de forumen jag är medlem på... hoppas jag får lite tid över till att leka med Logic.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...