Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 1


Wernborg

Recommended Posts

Jabba dabba dance 5 och en e-type skiva

Båda dessa skivor har jag fått.

Den ena när jag var 8 år och den andra när runt 13 år.

Så det räknas inte!

Så låter det alltid 😉

"Nej, jag håller bara i skivan pt en kompis" 😄

Jag har carolas skiva med främling och hey mickey....ajjajj. Fick av mor o far, skyller på det.

*nostalgi* Det var faktiskt mer känsla i att slita upp en vinylskiva än att öppna en cd, och definitift mer känsla i att sätta sig på tåget med 20 skivor i väskan som man skulle lyssna på än att para ta med ipod.

Fast de e klart, smidigare är det nu, och vi alla är väl överlyckliga att slippa kassettband, trots att det bästa som fanns för länge sedan var ett riktigt bra blandat band 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    1804

  • Pazo

    1504

  • Micke H

    1423

  • Neosus

    983

Postat mest i detta ämne

hittade six degrees of inner turbulence också.. undrar om jag hann lyssna på den innan jag tröttnade ihjäl mig på dom 😉

Den, Falling into Infinity och Train of Thought är väl de studioskivor jag saknar skulle jag tro. 😄

då har du ju iallafall 2 skivor att komma och hämta då, fast det är ju en bit att åka från vänersborg 😄

Jo det är en bit 😄

Jag hade en skiva som var blå med ful röd text på, så var det typ två små tecknade barn som var på den. Massa hits var det - Barbie Girl med Aqua, massa töntig uts uts och nån Backstreet Boys-låt. Sen har jag en Dr Bombay-singel nånstans 😄 :D Och så samlade jag på Absolute Music-skivor ett tag 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

å så han...shaking fredrik typ? "Fem i tolv". jeez 😄

Haha, jag kommer från samma lilla samhälle som han, det var den största kändisen i trakten, jag var avundsjuk på min kusin för att han bodde på samma gata som honom 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

å så han...shaking fredrik typ? "Fem i tolv". jeez 😄

Haha, jag kommer från samma lilla samhälle som han, det var den största kändisen i trakten, jag var avundsjuk på min kusin för att han bodde på samma gata som honom 😉

cool 😄

Vet inte om jag har sådana meriter direkt...Jag och en kompis åkte samma skidlift som John ballard en gång ;-)

Fidden, jag lyssnade på din demo First Kiss idag, och tyckte det låt mycket bra, väldigt trevligt musik att lyssna till. Har du nyare också?

Link to comment
Dela på andra sajter

Du är ju fan från uppsala jue! 🙂

Stämmer! Du oxo? Firat samma snötunga jul som jag här då gissar jag:D

Sitter i källarn och försöker mig på lite Depeche-covers...måste komma igång med något ju:-/

Nja. jag fick det tom mer snötungt i småland 😱

Var hemma hos föräldrarna under jullovet.

Själv är jag redan igång med musiken. gör låtar när studerna tillåter och repar med bandet nåra gånger i veckan.

Spelning den 31a!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fidden, jag lyssnade på din demo First Kiss idag, och tyckte det låt mycket bra, väldigt trevligt musik att lyssna till. Har du nyare också?

Nix, det är den senaste. Nu är jag sjuk och låter bli att tentaplugga, men efter att jag låtit bli att skriva tentan och när halsen slutat vara full med slem, så tänkte jag spela in ett par tre låtar till i samma stil. 🙂

Bara att hoppas att det gillas det också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Spelning i Ua ? Intressant!Vart?

Har faktiskt postat en "låt" :-) kolla under "allmänt" och när treåringen själv får välja.

Som sagt där oxo, enklast att acceptera hjälpen man får av fyraåringar, kul är det oxo 🙂

på Grand den 31a. Första spelningen med sångaren... kommer bli asfett!

Ska checka in låten 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...