Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 1


Wernborg

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    1804

  • Pazo

    1504

  • Micke H

    1423

  • Neosus

    983

Postat mest i detta ämne

Jag beställde DVD:n Gigantour, som innehåller livespelningar från åtta band som åkte på turné tillsammans, bla Dream Theater och Symphony X. Dock visade det sig att det bara var två låtar per band, plus att fem av banden sög stenhårt. 😄 Men Dream Theater, Symphony X och Megadeth var bra. 🙁

Men det var nog inte värt 150 spänn inte... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag beställde DVD:n Gigantour, som innehåller livespelningar från åtta band som åkte på turné tillsammans, bla Dream Theater och Symphony X. Dock visade det sig att det bara var två låtar per band, plus att fem av banden sög stenhårt. 😆 Men Dream Theater, Symphony X och Megadeth var bra. 🥰

Men det var nog inte värt 150 spänn inte... 🙁

Jag kan ge bort några DT skivor om nån vill ha:

-When day and dream unite

-Images and words (eller... det är nog den enda jag kan tänka mig att behålla. kanske)

-Awake

-A change in seasons

-Falling into infinity

-once in a livetime

-Scenes from a memory

orkar inte mixtra så mycket med brev och sånt dock, men om någon åker förbi linköping är det bara att komma och hämta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag beställde DVD:n Gigantour, som innehåller livespelningar från åtta band som åkte på turné tillsammans, bla Dream Theater och Symphony X. Dock visade det sig att det bara var två låtar per band, plus att fem av banden sög stenhårt. 😆 Men Dream Theater, Symphony X och Megadeth var bra. 🥰

Men det var nog inte värt 150 spänn inte... 🙁

Jag kan ge bort några DT skivor om nån vill ha:

-When day and dream unite

-Images and words (eller... det är nog den enda jag kan tänka mig att behålla. kanske)

-Awake

-A change in seasons

-Falling into infinity

-once in a livetime

-Scenes from a memory

orkar inte mixtra så mycket med brev och sånt dock, men om någon åker förbi linköping är det bara att komma och hämta.

Ah, sorry, har alla dom. Men Overkill kanske vill ha... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

jisses..

iofs jag ska inte säga ngt.. kollade dimmu borgir på skylten i linköping när jag var yngre ... 😛

hår till axlarna o fjorton år gammal.. 🙂

edit: kanske var 15.. 😄

Redigerat av IDF
Link to comment
Dela på andra sajter

Fattar inte varför man vill ge bort sina skivor dock...jag skulle inte ens ge bort min Spice Girls eller Hanson-skiva! 😛

Hansons första? Den har jag också 😄

Oh yeah! 🙂

eller vänta... jag tror jag kan ha gett bort den till lillsyrran eller använt den som öl-underlägg... för jag kan inte hitta den. 🙂

Däremot har jag gömt undan alla Oasis-skivorna i samma ikealåda som toto, fast dom känns ju egentligen inte pinsamma alls... mest dåliga, om man bortser från dom två första.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag satt förut (tror faktiskt att jag supit bort dem...) på ett par riktiga goingar;

EAST-17 "I'm goind deep baby, stay, house of love"

Rick Astley "Together forever"

Milli Vanillii "Girl you know it's true"

å så han...shaking fredrik typ? "Fem i tolv". jeez 😄

Skulle nån gräva fram dessa i offentlighetens ljus vore det bara åå hänga sig 🙂

Minns en pinsam episod för ca 13 år sen, jag och en kompis hade köpt are turns red med infinite mass.

Farsan ringer mig på mobilen (han har ju givetvis sin handsfree på och hela bilen full med gäster på väg nånstans) och min röstsvar är aktiverad. Eftersom vi sitter och öser hör då alla i bilen två fjantar som vrålar "AREA TURNS REEEEEED, Shot the ...."

jaja, jag överlevde ju trots de där stora leendena jag fick av bekanta ett tag !

Fler pinsamma skivtips?

Redigerat av Emulator
Link to comment
Dela på andra sajter

jag har en skiva som heter its in the air med massa fågelsång o mark levengood som berättar om fåglar.. iofs är det snygga samplingar.. 😄

absolut music 16..

soundtracket till vattenfestivalen 1995...

har michael jacksons bad på kasset.,. fast halva e överspelat med en inspelning vi gjorde i replokalen med gamla punkbandet typ massa år sen!!

fö. köpte jag en jazzplatta med typ 3 rumäner varav en spelar fagott en spelar elektriskt dragspel o en trummor!!!

jsut det btw, har en 12" promo-skiva med BSB-remixar!!! den e bra som fan!

Link to comment
Dela på andra sajter

hittade six degrees of inner turbulence också.. undrar om jag hann lyssna på den innan jag tröttnade ihjäl mig på dom 😄

Den, Falling into Infinity och Train of Thought är väl de studioskivor jag saknar skulle jag tro. 😄

då har du ju iallafall 2 skivor att komma och hämta då, fast det är ju en bit att åka från vänersborg 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...