Jump to content
Annons

StudioFestival TEMA:cover/remix deadline 7/6


sixties

Recommended Posts

Annons
  • Svar 124
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

kul att lite nykommlingar hittat till festivalen! välkommen 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

nu har ni bara 3 dagar kvar att slipa på mixarna, deadline är ju på onsdag kväll.

ser fram emot att höra alla bidrag. 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj hjälp, nu brinner det i knutarna! Kanske skulle se till att få klart den där låten som jag påbörjade för ett par veckor sen... 

Du har ju en och en halv dag på dig, du hinner! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

7 bidrag inne..

borde ju kunna bli minst det dubbla.

är klar med mitt bidrag nu. om jag inte ska ändra nått i mixen. väntar med att skicka in ett tag till. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

är klar med mitt bidrag nu. om jag inte ska ändra nått i mixen. väntar med att skicka in ett tag till. 

efter ett antal om mixningar så är bidraget inskickat, i tid för engångs skull. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

är klar med mitt bidrag nu. om jag inte ska ändra nått i mixen. väntar med att skicka in ett tag till. 

efter ett antal om mixningar så är bidraget inskickat, i tid för engångs skull. 🙁

Hehe, jag blev klar sjukt snabbt. Hade hela låten klar efter några dagar bara 🙂 Satt och drog ut på det för att inte skicka in något för hastigt men orkade aldrig egentligen göra om det 😕

Ska bli kul att höra allt nu när man väntat så pass länge.

Link to comment
Dela på andra sajter

Såja... inskickat.

Kul. Jag har min själ gjort nånting jag aldrig gjort förut... Känner mig lika mycket nybörjare som när jag pyttsade in mitt bidrag till "Olsbergfestivalen" där jag fick....0 röster 😕

Jag håller tummarna att du får fler röster denna gång då 🙁 Lycka till!

Link to comment
Dela på andra sajter

Såja... inskickat.

Kul. Jag har min själ gjort nånting jag aldrig gjort förut... Känner mig lika mycket nybörjare som när jag pyttsade in mitt bidrag till "Olsbergfestivalen" där jag fick....0 röster 😕

Då fick du ungefär lika många röster som jag då........................ :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hurra, jag hann! 😮

Inte jag - jag har gjort om texten till en av låtarna och spelat in ett par nya spår - men tiden räckte inte till. Det är en bra bit kvar till mål...

Dygnet skulle ha flera timmar.

Jaja, det kanske blir nån annan gång. 😕:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Då fick du ungefär lika många röster som jag då........................ 😮

Var det den gången du INTE röstade på mig :rolleyes:😄

***

nä ursäkta... jag skall nu sluta spamma denna tråden. Ska vi bygga en psyktråd?

Och du inte röstade på mig! 😕

Spammar sist spammar bäst!' Ja en psyktråd låter kul.

Redigerat av dede
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inte hört nått från TT.Tuff men han jobbar nog så mot kvällen kan vi nog för hoppningsvis få höra alla bidrag.

så är det nån som har ett bidrag men inte skickat ännu så gör det NU så kanske det kan komma med. OBS Kanske!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inte hört nått från TT.Tuff men han jobbar nog så mot kvällen kan vi nog för hoppningsvis få höra alla bidrag.

så är det nån som har ett bidrag men inte skickat ännu så gör det NU så kanske det kan komma med. OBS Kanske!

Jobbar!? Och han kallar sig punkare... :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...