Jump to content
Annons

Hur ser er hemstudio ut där ni huserar med er kreativitet..?


dbd

Recommended Posts

Annons
har han städat lite innan han fotade för att visa sina studiokompisar, månne? 🙁

Skulle nästan tro det. Ser ju snudd på kliniskt ut... 🙂

Jämför med den här röran... (Och då hade jag ändå plockat undan det värsta!)

(Btw, varför funkar det inte att länka till ett enskilt inlägg? Kommer till inlägget ovanför det som jag länkat till: test)

Link to comment
Dela på andra sajter

(Btw, varför funkar det inte att länka till ett enskilt inlägg? Kommer till inlägget ovanför det som jag länkat till: test)

Tryck på texten/länken postat som ligger i övre kanten av inlägget. Då får du upp en markerad länk, kopiera den och klistra in. Vips så funkar det.

Androids inllägg

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

Här är lite nyare bilder ifrån min "studio". Stökigt som fan, irriterar mig mest på allt jäkla kablage. Blir ju flera kilometer kablar  😳

Sista bilden är min studiohund och min studiofru i bakgrunden.   😳

1.jpg

Placeringen av den högra monitorn är inte att leka med... 😳😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Placeringen av den högra monitorn är inte att leka med... 😳😳

Du kommer spy om du får se hur mina står. 😉

Och jag var tvungen att köpa en Allak efter den här tråden. Eller två rättare sagt. Jag får lika ont i ryggen som i den gamla, men jag känner mig åtminstone lite kungligare. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Placeringen av den högra monitorn är inte att leka med... 😳😳

Hehe, nej jag vet. Har inte orkat placera allting eftersom att vi flyttar snart, så vi håller på att packa för fullt. Förhoppningsvis kommer jag att kunna undanvara ett par rum i källaren i det nya huset, och kunna planera lite bättre där. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Så här ser det ut när det är städat..... just nu bygger jag om så då ser det lite annolunda ut minst sagt!!   😆

...

Audiorent,

Det verkar vara en grymt trevlig studio ... 😆

När får vi se din Moog Modular då neriks? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag skulle ta bilderna fick jag skyffla bort allt till utanför bildkanten. 😆

Det händer för jämnan att folk tror jag är en städfirma. Sysslade mycket med PA och uthyrning innan men tröttnade på den branschen men namnet hänger kvar. Det finns ett stort internationellt bolag med samma namn så jag hoppas på att de vill etablera sig i Sverige och köpa mitt namn för dyra pengar så jag kan skaffa mer prylar....

Link to comment
Dela på andra sajter

När får vi se din Moog Modular då neriks? 😛

Hmm ... Min enkla lilla studio är för tillfället under uppbyggnad så jag har inga vackra bilder att publicera ... tyvärr!

Här är dock en närbild på min "ögonsten" ... 😠

MModular1.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Reformer (oregistrerad)

Hej hopp

Lägger in min studio här, den ser inte ut såhär nu, sålde mitt mixerbord och lite saker härom dagen .. ska köra softis för ett tag + att jag kör powercore|virus och uad-project.. men man lär ju köpa hårdisar igen.. möbel är till salu om nån e sugen.. här kommer dom iaf

TheReformerStudiosmall.jpg

Bilderna i olika vinklar:

http://hem.bredband.net/b207672/TheReformerStudio.jpg

http://hem.bredband.net/b207672/TheReformerStudio2.jpg

http://hem.bredband.net/b207672/TheReformerStudio3.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Ah, en sån "Allakstol" (från Jysk) har jag också, inköpt i Februari iår... Nu, efter inte alls lång tid (tycker jag iallafall) så har gaskolven på den gått sönder, så varje gång jag sätter mig i den så sjunker den ihop till längst ner.. Irriterande minsann... 😄

Får väl försöka steloperera den nån gång. Har inte råd att köpa ny stol just nu..

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Här är lite nyare bilder ifrån min "studio". Stökigt som fan, irriterar mig mest på allt jäkla kablage. Blir ju flera kilometer kablar 😄

Sista bilden är min studiohund och min studiofru i bakgrunden. 😄

Fin studio och söt studiohund.... Tänkte skriva söt studiofru också, men kom och tänka på att till att börja med så ser jag inte hennes ansikte, och för det andra så kan det misstolkas gravt 😉, ty, man skall icke fiska på andras vatten. 😄

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Här är lite nyare bilder ifrån min "studio". Stökigt som fan, irriterar mig mest på allt jäkla kablage. Blir ju flera kilometer kablar  😄

Sista bilden är min studiohund och min studiofru i bakgrunden.   😄

Fin studio och söt studiohund.... Tänkte skriva söt studiofru också, men kom och tänka på att till att börja med så ser jag inte hennes ansikte, och för det andra så kan det misstolkas gravt 😉, ty, man skall icke fiska på andras vatten. 😄

/Daniel

Haha, precis. 😉 För övrigt så kan jag tillägga att en bra studiohund är ett måste. Hade tidigare en annan hundmodell som fick agera basfälla, dock utan tillfredställande resultat. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

När får vi se din Moog Modular då neriks? 🙂

Hmm ... Min enkla lilla studio är för tillfället under uppbyggnad så jag har inga vackra bilder att publicera ... tyvärr!

Här är dock en närbild på min "ögonsten" ... 😆

MModular1.jpg

Detta är första gången jag blir avundsjuk på någon på studioforumets studioutrustning 🙂 Släng gärna upp fler bilder sedan 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta är första gången jag blir avundsjuk på någon på studioforumets studioutrustning 🙂 Släng gärna upp fler bilder sedan 🙂

Det kommer kanske lite fler bilder så småning om när jag har kommit i ordning bland mina prylar 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Shit vad alla är duktiga på extrema närbilder ur skumma vinklar för att det ska se estetiskt ut. 😉

Man får ju ingen överblick. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...