DieHard (oregistrerad) Postat 15 juni 2009 Dela Postat 15 juni 2009 Gissar nog inte helt fel när jag säger att det mötet knappast kommer vara till din fördel. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 15 juni 2009 Dela Postat 15 juni 2009 (redigerat) Fast om han skall ljudisolera för så mycket cash som han skrivit om i bloggen på sin hemsida så kommer det nog lösa sig och han slipper bli vräkt iallfall. 😆 Mycket intressant blogg btw Howmark, du verkar skicklig. /M Redigerat 15 juni 2009 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mhovmark Postat 16 juni 2009 Dela Postat 16 juni 2009 (redigerat) Fast om han skall ljudisolera för så mycket cash som han skrivit om i bloggen på sin hemsida så kommer det nog lösa sig och han slipper bli vräkt iallfall. 🙂Mycket intressant blogg btw Howmark, du verkar skicklig. /M 🙂 Tack så mycket. Skicklig vet jag inte men ja har vart med ett tag edit: Nu har jag varit på möte. Det var ingen större fara. Jag ska ljudisolera och sen ska det testas. Redigerat 16 juni 2009 av mhovmark Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Nasty Postat 17 juni 2009 Dela Postat 17 juni 2009 Jag får nog anses vara aningen seg i skallen eftersom det har tagit mig över tre år att besvara ovanstående! 😉 Nedan: Moog-hörnan i min lilla studio ... Nedan: Ungarnas favorit: Moog LP 🙂 Fy fan, det där måste vara värt en hel del. Vad jag vet går en Mini Moog ( Original series ) på så där 150-200 K ( läste någonstans att en snubbe i england sålde ett ex för 16 000 pund ). Ja du, skulle den dagen komma då du får det svårt ekonomiskt ( gud förbjude att det någonsin händer ) sitter du på en musikalisk guldgruva. Imponerande.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fimp06 Postat 13 september 2009 Dela Postat 13 september 2009 Här är mitt pojkrum me mickbås 😕 Tokfet Diodlampa Egensvetsat mickstativ Från vänster i panelen.. ljudkort till inspelning, förstärkare till högtalarna i rummet och sedan förstärkare till 5.1 systemet i mickbåset AKG lurarna och sedan micken för att hålla kontakt med personen i sångbåset ^^ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 13 september 2009 Dela Postat 13 september 2009 (redigerat) Seriöst bygge fimpen! Redigerat 13 september 2009 av drloop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 13 september 2009 Dela Postat 13 september 2009 Ser mysigt ut 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 13 september 2009 Dela Postat 13 september 2009 Fimp06, hockeymålis eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ihzon Postat 13 september 2009 Dela Postat 13 september 2009 Riktigt mysigt och snyggt! Särskilt sångbåset! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fimp06 Postat 13 september 2009 Dela Postat 13 september 2009 Seriöst bygge fimpen! Ser mysigt ut 😆 tackar, grabbar dock är ljudkortet trasigt, får kanske ett nytt nästa vecka, är rätt sugen på att inviga det då ^^ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ihzon Postat 13 september 2009 Dela Postat 13 september 2009 Fimp06, hockeymålis eller? tror mer på Innebandy målis eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ihzon Postat 13 september 2009 Dela Postat 13 september 2009 tackar, grabbar dock är ljudkortet trasigt, får kanske ett nytt nästa vecka, är rätt sugen på att inviga det då ^^ Jag hade ett likadant som pajade för mig för ett halvår sen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fimp06 Postat 13 september 2009 Dela Postat 13 september 2009 Fimp06, hockeymålis eller? Innebandy ^^ Riktigt mysigt och snyggt! Särskilt sångbåset! tackar 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fimp06 Postat 13 september 2009 Dela Postat 13 september 2009 Jag hade ett likadant som pajade för mig för ett halvår sen! vad var felet på ditt?? jag har iaf garantin kvar så antagligen får jag ett nytt ^^ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ihzon Postat 13 september 2009 Dela Postat 13 september 2009 Hörlurs ingången pipper och brusar. Förstör allt så därför tar jag det som pajat. Preampen är dålig också så jag får dra på fullt för att köra in elgitarren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ihzon Postat 13 september 2009 Dela Postat 13 september 2009 vad var felet på ditt?? jag har iaf garantin kvar så antagligen får jag ett nytt ^^ Ditt problem? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fimp06 Postat 13 september 2009 Dela Postat 13 september 2009 Ditt problem? okej, jo brus har jag me, men det är nog bara för det är en skitprodukt från början ^^ Min får inge kontakt med datorer 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EngelholmAudio Postat 14 september 2009 Dela Postat 14 september 2009 Här kommer mitt rum! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ihzon Postat 14 september 2009 Dela Postat 14 september 2009 Riktigt snyggt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EngelholmAudio Postat 14 september 2009 Dela Postat 14 september 2009 Riktigt snyggt! Tack för det! Färgerna är valda på flera grunder: mörkt för hembio/projekter, avslappnande för musiklyssning, behagligt vid inspelningar! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 14 september 2009 Dela Postat 14 september 2009 Snajsigt!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 14 september 2009 Dela Postat 14 september 2009 Min dammiga och lite smått kaotiska experimenthörna i lägenheten som det ser ut just nu: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laxlaxlax Postat 14 september 2009 Dela Postat 14 september 2009 EngelholmAudio: Är det en röd phalenopsis som står på golvet i översta bilden? Aldrig sett innan. Plast? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peterszabo Postat 15 september 2009 Dela Postat 15 september 2009 Har nyligen blivit klar med mitt studiorack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
connywelen Postat 15 september 2009 Dela Postat 15 september 2009 Fy fan, det där måste vara värt en hel del. Vad jag vet går en Mini Moog ( Original series ) på så där 150-200 K ( läste någonstans att en snubbe i england sålde ett ex för 16 000 pund ). Ja du, skulle den dagen komma då du får det svårt ekonomiskt ( gud förbjude att det någonsin händer ) sitter du på en musikalisk guldgruva. Imponerande.. Ja herre jävlars... hahaha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
connywelen Postat 15 september 2009 Dela Postat 15 september 2009 Ja, här är min lilla skrivarstuga i Nyköping. Men det har även blivit en hel del inspelningar här. Framförallt sång och ackegura. :-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EngelholmAudio Postat 15 september 2009 Dela Postat 15 september 2009 EngelholmAudio: Är det en röd phalenopsis som står på golvet i översta bilden? Aldrig sett innan. Plast? Ja den är röd...nej inte plast, men den är av silke (inte plast). 😆 Rummet är så pass mörkt att växter tyvärr inte överlever. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 15 september 2009 Dela Postat 15 september 2009 Här är min "studio": Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
philmeizter Postat 15 september 2009 Dela Postat 15 september 2009 (redigerat) Kan inte se en enda bild här just nu 😆 står att alla bilder är "broken". Vad gör jag? EDIT: nej nu jäklar hoppade det igång! skumt! Redigerat 15 september 2009 av philmeizter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
philmeizter Postat 15 september 2009 Dela Postat 15 september 2009 Jag har satsat allt jag äger och har. 😆 Och ja, jag bor här. En etta på 30 kvm 😆 vad ska man säga? ända jag får ut är... <3 <3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.