Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2017 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Första riktiga jobbdagen i 2017.

Lägenheten är upppackad och organiserad, och jag är lyckligare och mer taggad än någonsin.

2017 kommer bli helt fantastiskt!

Låter ju väldans bra.  🙂  Med tanke på hur 2016 var, låter prognosen trolig.

Mot vårdcentralen. Vi befinner oss sannerligen i olika skeden i livet här.

Man får ta skeden dit man kommer.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Att knulla?

Det är ju bara att stoppa i snorren och håll i pattarna Kerstin (eller vad hon nu heter), nu åker vi.

Problemet är ju bara var jag ska stoppa in den. 🙁 Så många hål, så många potentiella misstag.

Jo lycka te Micke h som i Hendrix 😄

Jag heter faktiskt Micke Hora! 😠 

Link to comment
Dela på andra sajter

Problemet är ju bara var jag ska stoppa in den. 🙁 Så många hål, så många potentiella misstag.

Jag heter faktiskt Micke Hora! 😠

Kära Micke Hora, tack för ditt brev..

Be din polska Kerstin att gå genom en behovsanalys tillsammans med dig! Du kan enkelt göra en själv. Ett enklare formulär med både direkta, hypotetiska och provokativa frågor. Var dock försiktig med de sistnämnda. Där kan ni gå genom vilka behov, ev. önskemål och förväntningar som ni individuellt har på er gemensamma nuppsession.

En annan (men betydligt riskablare) metod är att i blindo prova dig fram. Pröva olika kroppsöppningar på polska Kerstin (inte på dig själv) och invänta feedback, skriftlig eller muntlig beroende på vad som känns bekvämast och mest praktiskt för stunden. Försök att läsa av hennes kroppsspråk. Tänk på frågor som: "Är det skönt?", "Är det inte skönt?", "Vad vill hon förmedla?", "Behöver taket målas om?", "Vad fan vill människan?"

Börja uppifrån och gå neråt. En betydligt säkrare metod är dock att börja nerifrån men tänk på att du fortfarande är ung och gärna vill förmedla en virilt eldig, smått farlig och äventyrlig image. Våga prova oväntade grepp som t ex headbanga spontant eller låtsas att hon är ett bowlingklot. Komplettera gärna med något klädesplagg och/eller lämpliga accessoarer.

En skinnrock t ex är ett speciellt lämpligt plagg ity den förmedlar ett rebelliskt budskap och är lätt att spola av. Slej har en, han vill säkert låna ut. Kanske kan du bära en skinnkeps eller badge med din favoritgrupp eller instrumental ensemble? Kanske är du medlem i någon klubb och kan bära ett medlemsbevis väl synligt? Inramade diplom eller pokaler rekommenderas dock inte pga skaderisken.

En annan metod är att vistas ute på ställen och evenemang där sex inte direkt förväntas av dig. Där kan du överraska och därmed överrumpla din sexpartner så att nupplag kan i det närmaste omärkligt genomföras. Exempel på sådana ställen är; rulltrappor, berg och dalbanor, Systembolagskö(n) eller vid bergsbestigning(!). Musikfestivaler rekommenderas ej pga förekommen anledning!

Slutligen innan er session: Blunda, håll ut armarna och upprepa för dig själv; "jag är inte inte rädd jag kan nuppa!"

MVH

DoL

Leg. Nuppolog since 2006.

PS Ser fram emot din video.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha!!!

Det var roligt.

😛 :P

Försöker både bli mindre anonym och därmed begränsa mig så jag inte skriver så hejdlöst intima saker, och samtidigt behålla lite anonymitet.

Funkar det?

Ingen känner igen mig. Men skulle kunna känna igen mig.

Man ska inte skriva så mkt bajs.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha!!!

Det var roligt.

😛 :P

Försöker både bli mindre anonym och därmed begränsa mig så jag inte skriver så hejdlöst intima saker, och samtidigt behålla lite anonymitet.

Funkar det?

Ingen känner igen mig. Men skulle kunna känna igen mig.

Man ska inte skriva så mkt bajs.

Folk kommer att känna igen dig så fort du slösurfar. "Där är hon ju, är hon förkyld igen?", kommer de att tänka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...