Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2017 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Blir oxfilé svampsås å mandelpotatis pd! Fölåt 😊

Så enkelt men så gott. Tjocka skivor!

Gu va gott de va!

Svampsås... Så inivagottah d kan va!!!! Vad hade du i för svamp. karl Johan, kantareller eller champinjoner. Inte tog du väl av ewroLs svampar för då...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kläckte ur mig en mening med bevingade ord i går och nu har jag glömt bort den!

🙁

Det var också nåt med att leva och dö. Som ingen annan - INGEN ANNAN - kommit på än, alltså i just den fantastiskt lysande versionen.

Jag kunde ha gått till historien. Men nu, nej.

OCH JAG DÖR ALLDELES SNART! Av brustet hjärta.

(Ifs. messade han idag men det räckte inte, krisen fortgår.)

Hur mår ni, ineffektiva krisgrupp?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ut och svänga dina....eh.....olurviga?

Jag gav allt mitt lurv till Ernst i utbyte mot några könshår. Så ja, olurviga.

Ska jag skicka några hjärtan till honom och se vad som händer????

Jag gör det.

Återkommer med ett helt eller brustet hjärta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej nej nej. Nu ställde jag en jättejobbig ultimatum fråga också...bra jobbat, tjejen. Ge mig applåder, krisgrupp. It's over.

Men har eventuellt kirrat klubbsällskap tills imorgon och ev. en kompisdejt till på lördag.

Vad i helv. ska jag ha på mig?

Fanns det nå svamp i år? Var till skogen några gånger men hittade inget alls, kommer jag ihåg det som. Men det kanske var kungens fel. Det var i hans skog.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej nej nej. Nu ställde jag en jättejobbig ultimatum fråga också...bra jobbat, tjejen. Ge mig applåder, krisgrupp. It's over.

Men har eventuellt kirrat klubbsällskap tills imorgon och ev. en kompisdejt till på lördag.

Vad i helv. ska jag ha på mig?

Dykardräkt? En näsduk? Tre russin och lite fisketråd? Jag vet ju inte vad du vill förmedla för intryck... 🙁
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...