Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2017 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Jag bara menar att smaken är som baken, och i vissa fall blir det mer tydligt än annars.

Sen antar jag att det finns hårdrockare som går omkring ungefär i liknande hårdrocksutstyrsel till vardags.  Dom hävdar att dom inte har några scenkläder. Det är snarare så att dom har gjort scenkläderna till vardagsutstyrsel.

Men man ska inte pissa på dom heller.

Jag brukar gå svartklädd nästan jämt.  ☺️  Det har bara blivit så, mest av praktiska skäl. Jag menar det blir inga större tveksamheter kring färgmatchning 😛 Däremot var det ibland tveksamheter om jag skulle uppträda eller vara ledig 😎 Fast det är ju inte så spektakulärt direkt. T-shirt och jeans. Maxat.

Jag duettade ju med Mariah Carey år 2005...

😑 Det klart du har.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Snygg kropp hon har där, Mariahhhhhhhh.

Strunt i kläderna.

Gott Nytt hörrrni!!

Jag började året med att dansa på klubb och sen sova med en viss person. OCh jag är så fruktansvärt kär!!!!! Och så fruktansvärt, fruktansvärt, fruktansvärt ***.

😊

Link to comment
Dela på andra sajter

😛

Självklart seg!

Seg av superägglossning? Undrar vad det är för ägg som lossnar när det försöker göra sitt allt för att bli befruktat? Ett väldigt krävande ägg, detta. 

Nej, givetvis inte exsambon, Bluddo.

Är så fruktansvärt kär så det är svårt att andas när jag tänker på honom. Ett hemskt plågsamt tillstånd.

Link to comment
Dela på andra sajter

😛

Självklart seg!

Seg av superägglossning? Undrar vad det är för ägg som lossnar när det försöker göra sitt allt för att bli befruktat? Ett väldigt krävande ägg, detta. 

Nej, givetvis inte exsambon, Bluddo.

Är så fruktansvärt kär så det är svårt att andas när jag tänker på honom. Ett hemskt plågsamt tillstånd.

Det är väldans populärt och modernt med just kravmärkta ägg, så du kan skatta dig lycklig. 😑 Gällande det andra, går det att nuppa bort tro? Prova! 🙂

Det är inte lätt att va ung.

Det är inte lätt att ha pung skulle jag säga. 😑

Jag passar på att säga godmorgon och kpd, innan jag kommer på något annat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte då. Det är vad jag kallar en storväxt hårdrockare. Eller ett riktigt bra knull.

På en gång, kanske?

Den ultimata tonårsdrömmen(?) för Micke Hora, påsatt av en storväxt (hmm...), hårig man. Det är ju ett underbart namn!

Tänk att heta så?

Mitt namn är Hora.... Micke Hora.

Låter spontant som en väldigt entusiastisk prostituerad från mellanöstern? 

Som taget från filmen Smala Sussie... VAH! Har ni inte sett den..?

Gör det!!!

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...