Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2017 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Det blir till att dygna här. Ibland vore det bra att ha kaffe hemma.

Du dygnar ju hela tiden ☺️ Värsta tonåringen. Det är btw aldrig försent att börja. Ja med kpd.

😑

Idag är jag sambo! Börjar köra lasset mot hufvudstan strax 😑

Grattis! Annars är ju flytt det jobbigaste man kan på frivillig väg utsätta sig för. Men målet är allt i det läget, inte resan ☺️

Kpd 😑

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

En Älvsbyson har precis släppt en video och fått kontrakt med amerikanskt skivbolag. Grattis Joe!

Jag trodde han höll på med att stämma gitarren där i början men det är tydligen tänkt så. Han har lite egen stil på gitarrplinket men det behöver ju inte va fel.

Heter han verkligen Fiddle, eller är det hans artistnamn?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu behöver inte Carey ha varit berusad. Det kan ha varit nåt tekniskt fel. Å andra sidan undrar man om hon kan ha valt den där klädseln nykter, och vad man i så fall ska kalla det.

Undrar om det inte kan va den mest smaklösa scenklädseln sen Elivs Presley i Aloha from Hawaii, eller vad det hette.

Link to comment
Dela på andra sajter

Snyggt tycker jag å Ewrol 🙂

Nä han heter nåt annat egentligen men Fiddle är väl nåt artistnamn

Det finns ju värre, som Kiss och ABBA t ex, men dom klädde sig väl smått parodiskt med flit? Elvis och Mariah har ju klätt sig så snyggt dom kan, antar jag?

Link to comment
Dela på andra sajter

Njaaah, alltså Elvis ska man väl inte pissa på. man får komma ihåg att det var sjuttiotal.

David-Bowie.jpg

Inte ens Bowie lyckades jämt men det var ju tidsandan i kläderna. Idag har facklan tagit över av div rap artister. Märkliga kreationer men man ska ju synas på scen. Det är en slags rollspel. Fröken Carrey är ju inte helt igenom stabil alls.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Njaaah, alltså Elvis ska man väl inte pissa på. man får komma ihåg att det var sjuttiotal.

Jag bara menar att smaken är som baken, och i vissa fall blir det mer tydligt än annars.

Sen antar jag att det finns hårdrockare som går omkring ungefär i liknande hårdrocksutstyrsel till vardags.  Dom hävdar att dom inte har några scenkläder. Det är snarare så att dom har gjort scenkläderna till vardagsutstyrsel.

Men man ska inte pissa på dom heller.

Redigerat av Bluddrik
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...