Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2017 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Webbutiken Proshop är från helvetet. Köpte en datorsticka (Intel Compute Stick Core m3) och den leverades utan originalförpackning och utan skyddsemballage (i en ful brun kartong). Den var trasig. Fick ingen ström. Inget liv.

Nu har jag äntligen skickat tillbaka den efter en lite småkomplicerad process.

Får hoppas att ångerrätten går igenom så jag kan slippa skitarna på Proshop.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Passar på att lägga ett mess med lite Oink som jag precis gjort klar. Bara så jag vet att det här jag skall vara 2017...

Link to comment
Dela på andra sajter

Webbutiken Proshop är från helvetet. Köpte en datorsticka (Intel Compute Stick Core m3) och den leverades utan originalförpackning och utan skyddsemballage (i en ful brun kartong). Den var trasig. Fick ingen ström. Inget liv.

Nu har jag äntligen skickat tillbaka den efter en lite småkomplicerad process.

Får hoppas att ångerrätten går igenom så jag kan slippa skitarna på Proshop.

 
Garanti

Garanti är ett speciellt avtal mellan köpare och säljare. Om kunden och säljaren är överens om att det skall finnas en garanti på 1 år för en produkt, kan kunden under denna period klaga på alla typer av defekter. Det är i detta fall säljarens ansvar att bevisa om felet är ett handhavandefel. Garanti är inte en lagstadgad rättighet för kunden.

Härifrån med min fetstil dock

Företaget är baserat i Danmark ser det ut som så på vilket sätt vart det "småkomplicerat" att skicka tillbaka produkten? Framgick det om produkten på något sätt vart typ en returprodukt eller något i den stilen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Härifrån med min fetstil dock

Företaget är baserat i Danmark ser det ut som så på vilket sätt vart det "småkomplicerat" att skicka tillbaka produkten? Framgick det om produkten på något sätt vart typ en returprodukt eller något i den stilen?

Det var dålig information om vilka dokument man ska skicka med när man åberopar "ångerrätten". Man fick läsa det finstilta.

Ne varan ska va helt ny... vet inte...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...