Jump to content
Annons

Ni som har en Kemper, fixar den detta med dynamik?


Bullerbyn

Recommended Posts

Lurar lite som sagt på en Kemper då den känns mångsidig. Tyvärr verkar det vara slagsida på alla klipp då det mest runkas en massa trista metalklipp. Är ute efter Marshallsound, detta t.ex.

Alltså en Marshall 50w modell1987 (inte årtalet) på full volym. Svarar den som en riktig stärk när man spelar på den? Nån som vet klipp åt det här hållet med en Kemper får gärna länka. Tack för eventuella svar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Vi gjorde slag i saken och köpte upp oss på en Kemper idag till studion! Ska bli intressant! Tydligen sista exet hos 4sound i Sverige?!? Tydligen brist på dessa... Det blev "bordsradio" modellen. Vet dock inte vilken färg då den skickas idag från göteborg. Räknar med att ha underverket på fredag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men vad i helvete! Jag beställde min Kemper från 4Sound i Göteborg för två månader sedan, och jag har fortfarande inte fått min, hur kan dom med att skicka den till dig då om jag "stod först i kön", är du säker på dina uppgifter att den skickades från Göteborg och att det var den sista? Ska ringa och skälla ut dem sådana fall och aldrig mer handla hos dem, VREDE!

Link to comment
Dela på andra sajter

Men vad i helvete! Jag beställde min Kemper från 4Sound i Göteborg för två månader sedan, och jag har fortfarande inte fått min, hur kan dom med att skicka den till dig då om jag "stod först i kön", är du säker på dina uppgifter att den skickades från Göteborg och att det var den sista? Ska ringa och skälla ut dem sådana fall och aldrig mer handla hos dem, VREDE!

Göteborg kan vara en felhörning. Dock blev jag lovad det sista exet som skickades till Örebro idag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...