Bloeas Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Jag har gjort min TV-debut, riktigt stort för mig =) En av mina låtar är med i ett reportage som sändes i vetenskapens värld igår. Reportaget börjar en halvtima in ungefär och handlar om spöknät i östersjön. Kolla gärna! http://www.svtplay.s...venskt-pompeiji Och här är låten: https://soundcloud.com/bloeas/consumed //Andreas 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnthonyS Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Man får alltid skita i jantelagen! 🙂 Stort grattis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
illerrre Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Grym låt och grattis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cborg Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Va coolt!! Jag har planerat in att kolla på det där ändå på svtplay. Nu blir det ju dubbelt så roligt. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gerterface Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Grattis, riktigt bra låt tycker jag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Grattis Bloeas! Ska lyssna... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Roos Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Grattis! Svinbra låt. :-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Lyssnat nu. Riktigt bra låt. Skön stämning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bloeas Postat 11 februari 2014 Trådstartare Dela Postat 11 februari 2014 Tack!! Det blir lite dubbla känslor för mig. För låten är med ganska mycket, men nästan bara när det är tragiska bilder, ändå kan jag inte släppa flinet 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kr-illo Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Grattis Bloeas. Det måste vara kul och spännande för dig 🙂 men....jag undrar. Hur går det egentligen till med betalningen av ett sådant projekt? får du betalt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
everlastingrecords Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Kul! Och dramatiskt värre! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Skitkul! Grattis! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Jante är död, drama är grejen och du har gjort det sjukt bra 🙂 Grattis, Bloeas! Vänligen, CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wellness music Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Kul! Grattis Bloeas! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mojje Cruncher Andersson Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Säger ju att du är duktig som fasen Andreas!!! Kul att det hörsammas av flera. Det här är bara början. Piiiz och klapp på axeln gobbajäkel! /Mojje Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MARY ELLE (oregistrerad) Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Vad roligt!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signia Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Yeah! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kristiang Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Grattis! Låter mycket bra och ansträngt i musiken. Två tummar upp! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bloeas Postat 11 februari 2014 Trådstartare Dela Postat 11 februari 2014 Tack som fan, får röda kinder! Grattis Bloeas. Det måste vara kul och spännande för dig 🙂 men....jag undrar. Hur går det egentligen till med betalningen av ett sådant projekt? får du betalt? Nä, jag får inga pengar för musiken. Däremot ser det väldigt bra ut i min portfolio och ett framtida samarbete, fast lite stimpengar blir det nog. Säger ju att du är duktig som fasen Andreas!!! Kul att det hörsammas av flera. Det här är bara början. Piiiz och klapp på axeln gobbajäkel! /Mojje Å det har jag mycket att tacka dig för! Du är grym!! //Andreas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeteK Postat 11 februari 2014 Dela Postat 11 februari 2014 Bra låt! Grattis! :-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
van Caine Postat 12 februari 2014 Dela Postat 12 februari 2014 Fan va kul! Grattis mon! :-D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Demonproducenten Postat 14 februari 2014 Dela Postat 14 februari 2014 Nä, jag får inga pengar för musiken, fast lite stimpengar blir det nog. ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kakelugn Postat 14 februari 2014 Dela Postat 14 februari 2014 fan nu vart jag sugen på att göra lite musik 🙂 bra låt och grattis. Jag får samma känsla varje gång jag hör mina låtar på TV. Jag själv har ju jobbat med musikproduktion till Epidemic Sound Men valde att sluta då deras krav inte gick att uppfylla för en så låg peng. Gör som jag vetja Spara ner filmen och behåll den jag brukar lägga upp några klipp som jag tycker är skojj på min hemsida http://ljudredigering.se/?page_id=471 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bloeas Postat 14 februari 2014 Trådstartare Dela Postat 14 februari 2014 ? Utveckla gärna 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bloeas Postat 14 februari 2014 Trådstartare Dela Postat 14 februari 2014 fan nu vart jag sugen på att göra lite musik 🙂 bra låt och grattis. Jag får samma känsla varje gång jag hör mina låtar på TV. Jag själv har ju jobbat med musikproduktion till Epidemic Sound Men valde att sluta då deras krav inte gick att uppfylla för en så låg peng. Gör som jag vetja Spara ner filmen och behåll den jag brukar lägga upp några klipp som jag tycker är skojj på min hemsida http://ljudredigering.se/?page_id=471 Tack! Kollade lite klipp på din sida, härligt att höra sina alster lite överallt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Demonproducenten Postat 14 februari 2014 Dela Postat 14 februari 2014 Utveckla gärna 🙂 du får väl betalt om du får stimersättning? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Demonproducenten Postat 14 februari 2014 Dela Postat 14 februari 2014 hemsida http://ljudredigering.se/?page_id=471 fantastiskt bra domän och jag antar även firma? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bloeas Postat 14 februari 2014 Trådstartare Dela Postat 14 februari 2014 du får väl betalt om du får stimersättning? Jo jo =). Det jag menar är att jag inte tagit betalt och du menar att jag visst gör det via stim. Det jag egentligen menar är att jag inte har en aning om hur sånt här fungerar, hehe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Demonproducenten Postat 14 februari 2014 Dela Postat 14 februari 2014 Det jag egentligen menar är att jag inte har en aning om hur sånt här fungerar, hehe. jaja 🙂är du stimad ordnar det sig i vilket fall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.