Jump to content
Annons

Nattvaktaren inte längre bland oss


Recommended Posts

Annons
  • Svar 121
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Måste iof säga att det är rätt skönt ändå. Utan att verka vara fientlig mot nån sådär. Men det mesta han har sagt har mest bara provocerat folk och framkallat bråk osv.

Hade han bara hållit sig till det som han kan diskutera på ett normalt sätt utan att racka ner på nån på ett ironiskt och nerlåtande sätt så hade jag saknat honom.

Aja, hoppas det går bättre med musiken än med diskutionerna och allt här.

Link to comment
Dela på andra sajter

Excubator (oregistrerad)
Jag kommer sakna honom. Fan, man blev ju glad över hans inlägg. Det var ofta man satt o fnissade över hans snygga retorik och vokabulär.

mmm.. Håller helt klart med. Att nattvaktarn stuckit är en stor förlust för vårt kära forum. 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

MrPhil (oregistrerad)
Håller med lavrell, killen snackade mest skit och försökte hela tiden provocera fram onödiga diskussioner istället för att vara saklig och komma med bra kommentarer. 😆

Ja, mycket personangrepp blev det...

Saknas ej. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Smaken är som baken....själv har jag mkt svårt för mäniskor som "dum i huvetförklarar" folk som är av andra åsikter än en själv.............

Men han hade väl säkert en hel del kunskap att dela med sig av i ett forum som detta.

Så den som nu blir utan hans framtida råd går kanske miste om något....

Men....ingen är oersättlig....dessutom tror jag säkert han dyker upp igen om ett tag....det tenderar att sluta så! Hade jag inte hittat detta forum istället för VST forum när jag "övergav" VST-forum, hade jag säkert hamnat där igen....

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer sakna nattvaktaren som fan. Han är lätt en av de personer som har fått mig att besöka det här forumet såpass ofta som jag gjort. Visst det är kul att lyssna på folks musik men det behövs något mer. Någon person som säger vad han tycker och har ett grymt sinne för humor. Jag har fått min beskärda del av kängor från nattvaktaren men vad spelar det för roll egentligen? Han har ju, mig veterligen, aldrig sagt någonting bara för att vara elak? Det är alltid konstruktiv kritik (eller jävligt roligt), iaf det jag läst.

Nattvaktaren jag kommer sakna dig sen om några fjollor häromkring som endast söker frid och harmoni tycker annorlunda det skiter jag i.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mmmm... Kommer också sakna de hysteriska garv han ibland kunde framkalla... Men samtidigt kan jag hålla med om att han var lite "too much" ibland...

Och jag gillade honom bättre som Lasse Holm än som den där porrkillen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Som Lasse Holm var han överlägsen men jag måste säga att porrkillen såg bra slemmig ut. Man blev irriterad så fort man såg honom....men det var förmodligen det han ville, så även där lyckades han!

Jag håller inte med om allt han skrev, men jag läste i alla fall allt han skrev.....och det är ju ett gott betyg!

Hej då Nattvaktaren!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skrev i den andra tråden också, men kan inte låta bli att säga tack och adjö igen. Den sarkasmen, de knivskarpa kommentarerna... det kommer dröja länge innan vi får en sådan retoriker här igen. Visst, ibland blev det för mycket, och ibland blev man arg. Men hey, thats life. Precis som i verkligheten finns det tillfällen då man blir riktigt förbannad på folk, t.o.m på sina bästa vänner.

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst, ibland blev det för mycket, och ibland blev man arg. Men hey, thats life. Precis som i verkligheten finns det tillfällen då man blir riktigt förbannad på folk, t.o.m på sina bästa vänner.

Jo, precis, det är väl nästan det som är det viktigaste tecknet på en riktigt bra kompis. Att man kan bli riktigt arg, men att det sedan går över...

(Ja, inte för att jag räknar Nattis till mina vänner, men ändå... 😮)

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte om jag skulle vilja hävda att han var min bästa vän heller. Såg att det lät lite så i mitt förra inlägg när du citerade. Men hur som helst var han faktiskt en rätt bra tillgång på forumet.

Link to comment
Dela på andra sajter

bah, killen hade ju problem.

verkade ha omöjligt för att hålla sig till ämnet när han blev pressad, och levde för att ge spydiga kommentarer.

visst, vissa inlägg kunde vara skrattretande. men oftast då de drabbade någon annan än en själv.

han dyker nog upp igen i ny tappning.

Redigerat av Itzhak Skenström
Link to comment
Dela på andra sajter

Fan ge er, han var en av de få på detta forum med humor och skärpa!

Skärpa ja . Humor - absolut inte. Dryg som fan.

Tror att några fans behöver läsa om vissa trådar som Nattis skrev, han är jävligt ful för det mesta.

Redigerat av Kill All Autotuner
Link to comment
Dela på andra sajter

Se honom lite som ett nödvändigt ont 😮 Lite så jag har sett honom. som Twilight skrev ovan. Vissa är på ena sidan, han hade den andra. Nu är det bara den "trevliga" sidan kvar och hoppas att forumet inte bara gosar ihop och blir en plats för inbördes beundran.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...