Jump to content
Annons

Emusic avbetalning


Ekstasis

Recommended Posts

Annons
HyvääSaxofonista (oregistrerad)

Det som står i länken gäller, alltså inget finstilt som man kan bli lurad på. Tänk bara på att deras räntefria endast gäller upp till 12 månader. Därefter tillkommer ränta och blir då givetvis dyrare. Om samma vara finns att köpa på 4sound så är villkoren betydligt bättre. De har räntefritt ända upp till 36 månader och då med uppläggningsavgift på 395 kr......

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag köpte en TC kompressor där som krånglade nästan direkt. De var väldigt hjälpsamma o kollade den först själva, sen skickade den vidare till TC-fabriken i Danmark. Där bytte de ut nåt vitalt kretskort, sen dess funkar den perfa. Bra service då, har handlat annat där med, trevlig firma, roligare än att handla från Tyskland.

Hur nyfniken kan man egentligen bli på vad du tänkt köpa på avbetalning? Jag blir det hemst, pryl o burknörd som jag är.

Link to comment
Dela på andra sajter

De använder tydligen samma betalningstjänst för avbetalning och fakturering som jag, Klarna, som Nordbanken har.

Inget lurt där. http://www.klarna.se

Redigerat av Claes
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag köpte en TC kompressor där som krånglade nästan direkt. De var väldigt hjälpsamma o kollade den först själva, sen skickade den vidare till TC-fabriken i Danmark. Där bytte de ut nåt vitalt kretskort, sen dess funkar den perfa. Bra service då, har handlat annat där med, trevlig firma, roligare än att handla från Tyskland.

Hur nyfniken kan man egentligen bli på vad du tänkt köpa på avbetalning? Jag blir det hemst, pryl o burknörd som jag är.

Jo jag har har också god erfarenhet av emusic... med ett par hörlurar som gick sönder..efter 3 månader...men dom fixa dom så att dom blev som nya,. gratis..inte ens frakt eller något behövde jag betala.

Link to comment
Dela på andra sajter

Klarna... Då får man vara ganska snabb att betala om man köpt på faktura, va?

14 dagar - eller så kan man välja avbetalning och betala 1/24 per månad, men man kan också betala i snabbare takt om man vill, även om man har valt att handla på avbetalning. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...