Dream Exp. Posted December 27, 2006 Report Share Posted December 27, 2006 Hejsan! Jag bara undrar om någon har provat dessa: Lurarna Vad kan du/ni säga om dem? Gör de sitt jobb på ett bra sätt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polpotkin Posted December 27, 2006 Report Share Posted December 27, 2006 Dom kan spela upp "pi po po po" utan att läcka, och utan att man bahöver ha öronproppar under. Det är bra Vet flera trummisar som kör med dom både på rep och i studion. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torwald Posted December 27, 2006 Report Share Posted December 27, 2006 Som sagt, pi po po po funkar bra, men de låter rätt dåligt rent musikaliskt. De dämpar bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobbe7 Posted December 27, 2006 Report Share Posted December 27, 2006 Ja, det är ju ingen hifilur...men dom dämpar ju bra. Jag funderar på att byta kapsel i dom för att få lite bättre ljud. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bdatony Posted December 27, 2006 Report Share Posted December 27, 2006 Hur bra som helst om man spelar trummor med dem. Jag har faktiskt inte lyssnat på bara musik i men spelat till massor. När man kör click i behöver man inte alls ha högt och det är skönt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mellis Posted December 27, 2006 Report Share Posted December 27, 2006 jag hade problem med läckage i början, tills jag insåg att det var mina stora nördiga brillor som såg till lurarna inte slöt helt och hållet 🙂 klockrena för att spela trummor till musik med! funkar finfint i studion också! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts