Jump to content
Annons

OK, jag ger mig!


Valle

Recommended Posts

Annons

Men ära till dig att du ändå inser vilka spår din argumentationsteknik (d.v.s. fokusera på sidospår för att vinna poäng, samt vara så rå och rak som möjligt) sätter!

Jag kommer fortsätta vara precis lika "rå" (vad du nu menar med det) och rak som jag alltid har varit. Jag kommer dock att hålla mig något mer defensiv och inte så offensiv och drivande som tidigare.

Jag har mina skäl.

Om du gillar att tjafsa så ta det till 4chain eller va fan dem där sidorna heter där alla snorungar hänger. [---] Jag tycker att du ska vara snäll, eller vara tyst.

Tjafsa och tjafsa... Det är oftast "tjafsarna" som håller uppe temperaturen på forum. Vissa tjafsar med stil, andra gör det inte. Jag säger inte därmed nödvändigtvis att jag hör till den förra.

Tycker du själv att det du skrev nyss var snällt? Eller borde du faktiskt varit tyst?

Och sen vrider du på allt nu och sätter en offer stämpel på dig själv.

Jag försökte verkligen författa mitt inledningsinlägg så att det inte skulle uppfattas någon patetisk "self-victimisation". Sådant ogillar till och med jag.

Jag ser mig inte alls som ett offer. Däremot orkade jag inte med skammen som växte inom mig när medlemmar som inte kunde "argumentera bort mig" istället riktade sitt skitsnack mot andra medlemmar, bara för att de senare på ett eller annat sätt hade någon koppling till min person. Och när inte det heller gav någon önskad effekt, så tog man till ytterligheter...

Titeln säger "OK, jag ger mig!". Det är inte ett offers ord, det är en förlorares ord.

Jag är en förlorare i sammanhanget. Man jag vinner på att tala om det för alla.

Jag har mina skäl.

  • Gilla 3
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Hrrrm... HRRRM!!!

...det är allt jag säger om detta...

😎

Jag kanske missförstår begreppet Drama Queen (i de här sammanhangen); jag ser det mer som någon som säger "adjö" på ett väldigt överdrivet, låtsasgråtande och dramatiskt vis.

Att jag kommer att släcka mitt konto 12 december 2013 gör jag bara för att jag har bestämt mig för att göra det; för att jag vill; för att jag kan; för att jag är Valle.

Jag gör det för att det är häftigt 😄😉

Redigerat av Valle
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kanske missförstår begreppet Drama Queen (i de här sammanhangen); jag ser det mer som någon som säger "adjö" på ett väldigt överdrivet, låtsasgråtande och dramatiskt vis.

Att jag kommer att släcka mitt konto 12 december 2013 gör jag bara för att jag har bestämt mig för att göra det; för att jag vill; för att jag kan; för att jag är Valle.

Jag gör det för att det är häftigt 😄😉

Sorry dude men liksom ... bah... det är juh i år världen går under, va?

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Har jag missuppfattat saker och ting? Är man speciell, känd och ska behandlas kungligt bara för att man har många år och inlägg under bältet?

läser mellan raderna

Jag skulle snarare vilja säga att det i så fall är du som är speciell, eftersom du läser något mellan raderna som inte finns där.

Ganska extraordinärt, faktiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag såg någon som liknade personen i bilden på din hemsida där. men då måste jag väl ha sett fel.

Ah, OK. Nej, Petty har aldrig riktigt varit min grej. Visste inte ens att han nyligen besökt Sverige...

Sorry dude men liksom ... bah... det är juh i år världen går under, va?

Jag vet! Far out!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har jag missuppfattat saker och ting? Är man speciell, känd och ska behandlas kungligt bara för att man har många år och inlägg under bältet?

Njae. Valle ser nog sig hellre som en stor stygg varg. Vill minnas att han refererat sig själv som det tidigare 😄

Bad boy-imagen är oerhört passé dock.. speciellt om man passerat 17 år.

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Eller "mobbningsknappen". Det är uppenbart att knappen missbrukas.

(Jag har faktiskt en gammal, opublicerad "Fredagstråd" liggande som handlar om just Gillaknappen och hur fel den används av många medlemmar. Fast nu när jag har gått och blivit Drama Queen kan jag inte publicera den, i alla fall inte utan att först revidera och kraftigt förmesiga innehållet...)

*host*

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det var den han menade. Och det är en av få gånger SadamJR faktiskt har varit rolig. På riktigt.

Glas i stenhus. Jag är rolig hela tiden men det är det ingen som begriper eftersom jag inte slänger med en massa smilfinkar i mina inlägg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...