Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

- Du är ett troll.

- nä DU är ett troll!

- du har fel

- nä DU har fel!

Säga vad man vill om Valle, men han är en mästare på att få ner diskussioner på sandlådenivå.

Fair enough, jag besitter väl en oförmåga att hålla mig över sandlådenivå och hålla mig till seriösa debatter som era.

Men sådär gick det väl ändå inte till? Särskilt vad gäller "du har fel/nä du har fel" så var väl det snarare en dialog Dingbats och Tjabbalabba emellan?

Att jag är troll är dessutom något jag sällan lägger ner energi på att förneka eller dementera (även om det just var det jag gjorde nyss).

Link to comment
Dela på andra sajter

Och mr v ramlade in på samma spår som vanligt. Numera ser han af överallt.

Mjo, fast det var intressant och läsvärt tills tjabbalabba dundrade in och började härja.

Är det nu så att det var AF (som under ett annant nick) outade honom medelst personliga uppgifter (om både honom och hans familj (?)) så är det ju inte så konstigt, eller hur. Hade samma sak hänt mig så hade jag också blivit lovligt paranoid och dessutom oerhört mån om att ta reda vem det var som gjorde det och, framförallt, varför 😑

(Har inte läst outningsinlägget.)

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Numera ser han af överallt.

Lägg av, SadamJR!

Det enda jag ser är fega människor som döljer sig bakom 'nick' endast i syfte att bråka.

Det är mycket möjligt att jag tjatar om min "outning"... Men du blev inte drabbar; jag, min fru och mina två döttrar blev. Och jag kommer fortsätta tjata tills forumet inför en aktiveringsperiod.

Link to comment
Dela på andra sajter

(Har inte läst outningsinlägget.)

Det raderades efter en anmälning (från någon god medforumist). Själv hann jag aldrig läsa det, men jag blev informerad om händelsen och vilka uppgifter det rörde sig om. Det var i allra högsta grad inte kul.

Link to comment
Dela på andra sajter

det är ju bra om du inte tror att det var jag som låg bakom längre.

Jag vet inte vem det var. Jag har inte ens direkt pekat ut någon, inte ens AF (andra har däremot pekat ut honom).

Att jag råkade dra in dig var ju bara för att du verkade se händelsen som en bagatell och sa något om att jag "tyckte synd om mig själv". Jag har aldrig på allvar trott att det var du.

Redigerat av Valle
Link to comment
Dela på andra sajter

Det raderades efter en anmälning (från någon god medforumist). Själv hann jag aldrig läsa det, men jag blev informerad om händelsen och vilka uppgifter det rörde sig om. Det var i allra högsta grad inte kul.

Jävligt illa (inte anmälan alltså, utan outningen). Rena rama maffiametoderna ju 😏

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Men sådär gick det väl ändå inte till? Särskilt vad gäller "du har fel/nä du har fel" så var väl det snarare en dialog Dingbats och Tjabbalabba emellan?

Ja tänka sig, så visar det sig att det var JAG som hade fel 😆

Jag ber om ursäkt. På riktigt alltså.

Link to comment
Dela på andra sajter

Memphis!!! 🥰 Hurvardethurvardethurvardetberättaberätta!!!

Hej Chae! 😄 Jo, blev en väldigt lyckad kväll igår. Hade supermysigt, hon blev försenad och kom inte förrän kl tio och det var nästan mörkt men vi gick till vår gräskulle ändå, var rätt varmt fortfarande. Drack jättegott Chillout rosévin och mina bakade hallonmuffins. ☺️

Dock retades hon me att jag som kille hade bakat och kallade mig Ghey och hemmafru, haha, hon e skön. 😛 Men hon tyckte det var jättegulligt.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...