Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Vet inte vilka du syftar på som skulle sagt att du hade någon kris och vad det var.

Nu ska jag på toa!

Have a nice one!

Oavsett -- det mesta gnägget har kommit från gubben SadamJR och kärringen debatt. Du är också med på något hörn.

Att du inte är säker på vilka jag syftar på är väl inte så konstigt; dels på grund av trådens megaaktivitet, dels på grunda av dess impulsinlägg. Ni bara vräker ur er en massa (vissa rentutav förolämpningar) utan att tänka efter. Verkar det som, i alla fall.

Jag har bara tagit åt mig personligen vid två tillfällen i den här tråden. Den ena gången var när en viss raljerare gjorde sig lustig på min bekostnad efter att något svin här på forumet hade copy/paste-at alla mina personliga uppgifter från Ratsit här på forumet. Andra gången var den här gången (debatt och hennes förmåga att får andra att hänga med i ett sorts anti-Valle-tåg).

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Äsch va faan! 😆

...eller ja. 😱

Eller jo! ☺️

..kul att ta hand om 7 katter och en hund. 5 småbuskatter och två vuxna och så en hund.

Och så slapp jag vattna blommorna ute för det har regnat.

Hugaligen. 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkligen trist me tvister på forat tycker jag.

Nu ere fredag iaf! Har inget alls planerat. Blir en öl och film, tjejen e upptagen men imorn ska vi fira en månad! Woho! 😄

🥰

🥰

Ja jävlar i helvete va livat det var här då.

Mm. Men nu är jag här och då blir det kalas igen 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Dingabts: vad innebär "full interaktion" i fråga om det här Google+ och varför är inte det bra skit?

Är det frågan om att Google+ synkar mot dessa (YouTube etc)? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Dingabts: vad innebär "full interaktion" i fråga om det här Google+ och varför är inte det bra skit?

Är det frågan om att Google+ synkar mot dessa (YouTube etc)? 😕

Ja, att man måste ha ett Googlekonto som synkar mot allting och som samlar upp en massa info om en hela tiden. På Facebook har man bara sitt Facebookkonto, inte massa att man ska mecka med samma grejer utanför det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har redan Gmail och allting men det här Google+ ska vara som Facebook fast inte. Jag har ju inte Fejjan och jag klarar mig utan Google+ också 🙂

Tack för infon.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller jo! ☺️

..kul att ta hand om 7 katter och en hund. 5 småbuskatter och två vuxna och så en hund.

Och så slapp jag vattna blommorna ute för det har regnat.

Hugaligen. 🥰

Jävlar Grahn, då har du att göra. 😄

Längtar tills jag skaffar katt. 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skullevilja ha ett husdjur typ katt eller hund (är uppväxt med hund) men jobbet pajar alla möjligheter till allt sådant 🙁 Har inte tid att dra hem på lunchen (30 min all tid utöver det dras på flextiden)

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, jag går och lägger mig nu 😑 Jag är alldeles för trött för att hålla mig vaken 😮

G'natt Memphis och Dingbats.

Och du Memphis: fira lugnt 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu skriver debatt en lång utläggning om att han inte är någon kvinna. 😛

Stod mitt namn lutande i denna tråden menar du?

Ytterligare ett bevis i så fall på att man kan skriva i en annan tråd men ändå stå kvar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Stod mitt namn lutande i denna tråden menar du?

Ytterligare ett bevis i så fall på att man kan skriva i en annan tråd men ändå stå kvar.

Ja precis. Skumt isåfall, sånt där har ju funkat på rätt sätt förr, men nu för tiden kukar ju forumet ur regelbundet så det får väl lite mén av det.

vet att men inte stavas me apostrof men blir ju sepe annars.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...