Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Hej mina barn!

darth_vader_and_luke.jpg

Hej Chae! 😄 Jo, blev en väldigt lyckad kväll igår. Hade supermysigt, hon blev försenad och kom inte förrän kl tio och det var nästan mörkt men vi gick till vår gräskulle ändå, var rätt varmt fortfarande. Drack jättegott Chillout rosévin och mina bakade hallonmuffins. ☺️

Dock retades hon me att jag som kille hade bakat och kallade mig Ghey, haha, hon e skön. 😛 Men hon tyckte det var jättegulligt.

Naaasj! Låter som en helkväll m a o.

Ghey eller inte: brudar ääääälskar killar som bakar, lagar mat etc 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur var din grillkväll igår då Chae?? Berätta!

Det var trevligt som fan. Var och en hade tagit med sig vad de ville grilla och sedan gick vi loss. Grillen såg ut som a bad day in Bangladesh 😄 Nu är ju småbarnsföräldrar (de vi var på grillkväll hos) inte de mest pigga i matchen så vi gick vid typ halv elva (är ändå imponerad av att de lyckades att hålla sig upp såpass länge). Sedan gick jag, tjejen och två kompisar till krogen. Där var det ju tokfullt av tokfulla turister men vi fick ju ner ett par öl ändå.

Sedan gick vi hem till mig och hade vickning med trevliga diskussioner om allt möjligt.

Guldkväll!

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Det var trevligt som fan. Var och en hade tagit med sig vad de ville grilla och sedan gick vi loss. Grillen såg ut som a bad day in Bangladesh 😄 Nu är ju småbarnsföräldrar (de vi var på grillkväll hos) inte de mest pigga i matchen så vi gick vid typ halv elva (är ändå imponerad av att de lyckades att hålla sig upp såpass länge). Sedan gick jag, tjejen och två kompisar till krogen. Där var det ju tokfullt av tokfulla turister men vi fick ju ner ett par öl ändå.

Sedan gick vi hem till mig och hade vickning med trevliga diskussioner om allt möjligt.

Guldkväll!

Låter ju helschysst! Grillning är ju sjukt härligt. 😄

Vad är vickning?

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Låter ju helschysst! Grillning är ju sjukt härligt. 😄

Vad är vickning?

Lite småkäk framåt småtimmarna. Se skånskans "naddamaud" 😛

Förr i världen var det mat-mat, typ Janssons frestelse eller så men palla orka kirra det, liksom. Mina gäster fick nöja sig med jordnötsringar, sour cream & onion-chips, morots- och gurkstavar (också ghey på tal om dina hallonmuffins) med tillhörande ihopslängd taco-dip.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, de gör ju det. Men iaf är det en intressant frågeställning 🙂

Vart är alla förbannade artister nuförtiden?

De hänger på Studio-forumet...

Link to comment
Dela på andra sajter

- Du är ett troll.

- nä DU är ett troll!

- du har fel

- nä DU har fel!

Säga vad man vill om Valle, men han är en mästare på att få ner diskussioner på sandlådenivå.

Tyckte snarare det var en ganska underhållande tråd. Brukar bli det när Valle och Dingbats debatterar om saker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Beror ju på, om glassen är god vill säga. 😕

Mmm. Har ju givetvis inte kommit iväg än. Men jag får helt enkelt överraska mig själv 😛

tycker bara det är tröttsamt.

Ord på det, hund!

Tycker det är kul hur folk i tråden klagar på att folk inte är politiskt aktiva längre. Man är inte mindre aktiv nu, man har bara övergett den traditionella partipolitiska aktivismen.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det är kul hur folk i tråden klagar på att folk inte är politiskt aktiva längre. Man är inte mindre aktiv nu, man har bara övergett den traditionella partipolitiska aktivismen.

Så fick jag det sagt också.

Och proggen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den där hårdrocken kan aldrig bli nåt.

Nej, det e bara därför som Ullevi säljer slutsålt när Maiden och Metallica spelar. Eller varje gång som InFlames spelar.

Hårdrocken har ju snarare växt ännu mer de senaste åren, Sweden Rock Festival har ju blivit jättestor, samma med Metaltown.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...