Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Nej, det e bara därför som Ullevi säljer slutsålt när Maiden och Metallica spelar. Eller varje gång som InFlames spelar.

Hårdrocken har ju snarare växt ännu mer de senaste åren, Sweden Rock Festival har ju blivit jättestor, samma med Metaltown.

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Nej, det e bara därför som Ullevi säljer slutsålt när Maiden och Metallica spelar. Eller varje gång som InFlames spelar.

Ytterligare ett argument för att lägga ner den där vrickade idén om demokrati... Folk har ju för fan inget vett i kroppen xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Slayer är jag inget större fan av egentligen men Metallica ska jag kolla på sen!

...eller ja, jag är inget fan av något band överhuvudtaget men gillar ändå lite mangel emellanåt och tycker ändå att metalica är lite mangel ändå fast anthrax var gött me mangel oxå fast men ändå eller ja.

Jo!

Link to comment
Dela på andra sajter

Var förresten Megadeath som jag syftade på förut, inte Anthrax, som var tråkiga alltså. 😛

Sen e Slayer inte mycket roligare, bättre dock.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Var förresten Megadeath som jag syftade på förut, inte Anthrax, som var tråkiga alltså. 😛

Sen e Slayer inte mycket roligare.

JÄVLAR vad snabb du är på att edit:a 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

JÄVLAR vad snabb du är på att edit:a 😛

Man tackar. 😄 Det är därför jag brukar kallas EDIT-mannen. 😛

Sen att jag heter Snabb i efternamn på riktigt kan också vara en bidragande orsak. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Man tackar. 😄 Det är därför jag brukar kallas EDIT-mannen. 😛

Sen att jag heter Snabb i efternamn på riktigt kan också vara en bidragande orsak. xD

Jag trodde att du kallades för Memphis här på forumet men det är nog bara jag 😛

Men du är väl laxlaxlax eller hur var det nu? 😕😉

Soldatnamn alltså?

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag trodde att du kallades för Memphis här på forumet men det är nog bara jag 😛

Soldatnamn alltså?

Brukar väl vara Memphan iofs, Memphis har aldrig någon kallat mig. 😛

Jo, ett soldatnamn, du vet man var ju med i kalla kriget en gång i tiden. Då var du liten pojk medan vi äldre rävar var ute och gjorde vår plikt.

Men du är väl laxlaxlax eller hur var det nu? 😕😉

😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag som inbiten hårdrockslyssnare stör jag mig när folk häver ut sig att "all hårdrock låter likadan" men vad gäller just Slayer så måste jag medge att deras låtar inte är särskilt varierande. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Brukar väl vara Memphan iofs, Memphis har aldrig någon kallat mig. 😛

Jo, ett soldatnamn, du vet man var ju med i kalla kriget en gång i tiden. Då var du liten pojk medan vi äldre rävar var ute och gjorde vår plikt.

Jo jag har gjort det. Flera gånger dessutom 😑

"Kalla kriget"?

Du syftar på alla gamla forumtrådar som gått åt helvete? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag som inbiten hårdrockslyssnare stör jag mig när folk häver ut sig att "all hårdrock låter likadan" men vad gäller just Slayer så måste jag medge att deras låtar inte är särskilt varierande. xD

...och jag som inbitet forumtroll säger "jo, det gör de" 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

He hee, jag var bara tvungen att prova på hur det kändes att börja käfta om någonting 😄

(Fast det gör jag ju annars också såatteeee 😑😉 )

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...