Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Eller så får jag verbalt spö. Det räcker med att man får det i Längsta 😛

Får se om jag skapar en tråd om det senare 😑

Tack ändå 🙂

Amen asså, det är ju en befogad och vettig fråga, så klart att du ska fråga. Och de flesta bitterfittorna är inte kvar på forumet längre så. ☺️

För jag har en typ sån iaf, men har ju inga externa effekter så vet inte säkert hur det blir.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jäävlar va grymt väder det blev här, och vädret förutspådde regn, soooopppooorrr!

Well, good for you. Hoppas att det fina vädret består så att er kväll inte pajar. Här är det fortfarande kvavt trots att det fetåskade inatt/imorse 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter 3 veckor och otaliga samtal till Tele2´s kundtjänst så har man äntligen fått igenom ett tecknat abonnemang, att det ska vara så jävla svårt. 🤪 Känner mig som debatt men sånna obskyra problem. Nu e telefonen på väg iaf.

Link to comment
Dela på andra sajter

Amen asså, det är ju en befogad och vettig fråga, så klart att du ska fråga. Och de flesta bitterfittorna är inte kvar på forumet längre så. ☺️

För jag har en typ sån iaf, men har ju inga externa effekter så vet inte säkert hur det blir.

Jo, för jag har ju inte lust att köpa någonting som jag inte har någon användning av. Bäst att vara helt säker först.

Wish me luck, brothers. I'm going out there 😐

trenches.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Well, good for you. Hoppas att det fina vädret består så att er kväll inte pajar. Här är det fortfarande kvavt trots att det fetåskade inatt/imorse 😏

Tackar du, jo, det ska enligt YR hålla sig hela kvällen. Är iofs kvavt varmt men bättre än regn. Fidden e sepé som tycker tvärtom. 😛

Nu ska jag snart laga hallonmuffins! ☺️

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Cyklade en sväng och det var bättre för knät. Men sejtan vad lite folk det var ute - stans största stadsdel och jag såg typ 10-15 pers, max. xD

Iofs äre ju "Wheels" inne i stan så många är väl troligen där, men ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...