Jump to content
Annons

Testsiten uppdaterad


Recommended Posts

Jag har framfört argument nog på ett konstruktivt sätt och blivit varnad på kuppen, här får man tydligen inte säga vad man tycker.

Men hallå din gamle forumräv. Du vet mycket väl att man får säga vad man tycker så länge man konverserar bemötande. Forumreglerna har du godkänt vid medlemskapet (och således bör ditt "upptäckande" av dem inte vara något främmande), dessutom har du vid två tillfällen vid mina varningar blivit påmind om att de finns.

Skärpning. Just nu gör du bara bort dig.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Nej några mikrofoner har han väl lyckats sälja på kuppen till några tondöva.

hehehe...*skrattar gott*

du ger dig verkligen inte heller! verkligen imponerande 😄

det är bra att du och ditt förträffliga musiköra uppmärksammar vad alla vi medelmåttiga gehör här på forumet hittills har verkat missa så att vi inte blir lurade. true konsumentupplysning från någon som förstår;)

btw. claes gör ett helt grymt jobb

Redigerat av rally
Link to comment
Dela på andra sajter

Råa samples från en mick vilken som helst låter så vitt jag förstår som regel inget vidare och det beror som jag tror på att det är nog inte det det handlar om. Den typen av ljudexempel tjänstgör väl i första hand på så sätt att man ska få en fingervisning om ljudet som den kan samla in räcker så att man kan avgöra om man kan mecka med det efteråt (när det är inspelat) för att få ljudet man eftersöker. Det kan nog vara förvirrande om man inte fattar det så det kanske bara är ett missförstånd.

Det låter rimligt ... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Men hallå din gamle forumräv. Du vet mycket väl att man får säga vad man tycker så länge man konverserar bemötande. Forumreglerna har du godkänt vid medlemskapet (och således bör ditt "upptäckande" av dem inte vara något främmande), dessutom har du vid två tillfällen vid mina varningar blivit påmind om att de finns.

Skärpning. Just nu gör du bara bort dig.

olsberg +🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...