Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Min första tanke också, @killis. Hon är för övrigt rätt töntig och allmänt dålig.

Menar du att din första tanke också var "....kul..." eller att din första tanke var september = petra marklund?

Ja hon är väl inte jättebra. Men såg kort på allsång på skansen häromdagn och då var hon jävligt het.

Link to comment
Dela på andra sajter

Menar du att din första tanke också var "....kul..." eller att din första tanke var september = petra marklund?

Ja hon är väl inte jättebra. Men såg kort på allsång på skansen häromdagn och då var hon jävligt het.

@killis sa jag ju för att förtydliga att jag menade ditt inlägg.

Tycker inte hon är så het heller. Men så brukar jag låta mina tycken om folks personlighet påverka vad jag anser om hetheten också.

Link to comment
Dela på andra sajter

@killis sa jag ju för att förtydliga att jag menade ditt inlägg.

Tycker inte hon är så het heller. Men så brukar jag låta mina tycken om folks personlighet påverka vad jag anser om hetheten också.

Ja det var det jag tänkte men kunde också menat ang. killis (dvs @ killis snarare än @killis). Men ja.

Äh, hon är väl najs!

Link to comment
Dela på andra sajter

G'kväll Längsta!

Jag har varit och spelat kubb (för första gången EVER 😮 ), druckit vin och haft allmänt trevligt med kollegorna. Palla orka after worka bland alla jävla turister.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad seg du e me att ha spelat kubb då! 😛 Låter som en schysst kväll!

Det var askul ju. Vi körde USK:orna mot SSK:na och vi oiskade skiten ur dem.. BOOO-YAAAAA!!!

😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...