Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Jag tycker det blivit sämre service sedan tipsombuden ska ha hand om Postens arbete, när de inte är insatta på samma sätt.

Att fråga den tuggummituggande 18-åriga kassörskan på Hemköp om biverkningar av medicin är inte heller lockande.

Link to comment
Dela på andra sajter

ryktas om skivsläpp.

Jaha, jag trodde du menade typ att han skulle spela här i Sverige till sommarn och du skulle se honom. Men lär ju bli turné efter skivsläpp, han var väl här förra året har jag för mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är inte trött faktiskt, har varit djävulskt trött senaste två veckorna men nu kunde man få sova ut. göööttttt

Berättade jag om studenten från Kina som sov på min soffa? För drygt en vecka sedan. Det var riktigt trevligt besök faktiskt. Lagade mat, hade lite nördsnack eftersom han också läste maskiningenjör samt hade en del musiktjöt.

En fransk student kommer eventuellt hit i Juni. Kul grej med Couchsurfing får jag säga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har nog fått sommarjobb också! På ingenjörsavdelning som CAD-ritare! 😮 Helt sjukt.😄 :D

De ringde igår och jag de frågade om jag fortfarande var intresserad och sade "Du kan väl komma över på ett litet möte nästa vecka så kan vi prata igenom om vad du kan få göra i sommar".

Så lät ju som att jag fått det. Jävligt glad e jag. 😄 Slipper jag rensa fisk igen och kan få komma in i min branch.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Utsatt för ett aprilskämt hittills! På föreläsningen om barns språkinlärning tog han upp det relativt okända forskningsområdet astrolingvistik, och berättade om hur barn tenderar att börja prata om olika saker som det första de lär sig beroende på stjärntecken och de fyra elementen och grejer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har nog fått sommarjobb också! På ingenjörsavdelning som CAD-ritare! 😮 Helt sjukt.😄 :D

De ringde igår och jag de frågade om jag fortfarande var intresserad och sade "Du kan väl komma över på ett litet möte nästa vecka så kan vi prata igenom om vad du kan få göra i sommar".

Så lät ju som att jag fått det. Jävligt glad e jag. 😄 Slipper jag rensa fisk igen och kan få komma in i min branch.

Grattis, fan vad kul. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Har nog fått sommarjobb också! På ingenjörsavdelning som CAD-ritare! 😮 Helt sjukt.😄 :D

De ringde igår och jag de frågade om jag fortfarande var intresserad och sade "Du kan väl komma över på ett litet möte nästa vecka så kan vi prata igenom om vad du kan få göra i sommar".

Så lät ju som att jag fått det. Jävligt glad e jag. 😄 Slipper jag rensa fisk igen och kan få komma in i min branch.

Kul! 🙂

Tur att de inte ringde idag, då hade man blivit osäker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...