Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

meeh, orka att abbonemanget jag beställde för två veckor sedan aldrig gick igenom för att Telenor blockat överföringen av numret. Så fick ringa och be dem häva blockeringen, sen ringa Tele2 igen och be dem fixa det igen. Lite roligt också att beroende på vem man prata me på kundtjänsten så säger de olika om hur saker hänger ihop. Sopor!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det är det ju på sätt och vis. Fast i min version gör man det svart och utan att arbetsgivaren får veta något.

För att man vill tjäna pengar. På det här viset kan en som är bra på att söka och få jobb söka och få en himla massa, och sälja vidare anställningarna till andra som inte är så attraktiva på arbetsmarknaden.

Kapitalist

Link to comment
Dela på andra sajter

MEN det kan ju vara så att det KAN vara en bra ingång eftersom då slipper arbetsgivaren betala något i början. Ser han/hon att man är jävligt bra så KAN det leda till någon form av anställning. Jag har dock INTE varit med om det ännu...

Såatte.

Jag har hittat ett dur-spel som jag tränar på.

HÄHJÄHähäheheh...heh....hihi..eeeh.

😑

Sånt finns ju redan - det kallas Plusjobb och är rena skiten.

Nej, arbetsgivarna ska betala, annars så djävlar.

Nån ordning får det vara.

Proletariatet

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad tycker du om det där borgerliga förslaget om att lärare bara ska få betalt när eleverna klarar kraven?

Dåligt. Det är ju samma personer som bedömer om de har klarat kraven eller inte, så det leder bara till sänkta krav.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...