Jump to content
Annons

Windows 7 drivrutin till h2o cubase sx3


Fendermeddle94

Recommended Posts

Hallo ni på studioforum!

Jag har mitt cubase sx3 som jag använt i ett par år på min gamla xp dator. Uppdaterade mig just till windows 7, dock fungerar inte drivrutinerna till windows 7.

Vet ni var jag kan få tag på dem som behövs för det nya systemet?

Tacksam för alla svar! :'D

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hallo ni på studioforum!

Jag har mitt cubase sx3 som jag använt i ett par år på min gamla xp dator. Uppdaterade mig just till windows 7, dock fungerar inte drivrutinerna till windows 7.

Vet ni var jag kan få tag på dem som behövs för det nya systemet?

Tacksam för alla svar! :'D

Drivrutiner till din hårdvara hittar du på företagens hemsidor. Om det är något du saknar som hör till själva cubase så kollar du lämpligast Steinbergs hemsida.

Men Windows 7 ska utan problem känna igen din USB-nyckel. Det är bara trycka in den efter att du installerat Cubase... Inga drivruter brukar behövas.

Har du ingen USB-nyckel föreslår jag att du sommarjobbar och köper dig en...

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt Steinbergs sida för Windows 7-kompatibla produkter från Steinberg så stöds inte SX3.

Så det blir till att uppgradera eller köpa. Vanligtvis så räcker Cubase Studio mycket långt, och det brukar vara ännu billigare att uppgradera från någon Cubase-version som medföljer hårdvara som ljudkort eller klaviatur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det den här jag behöver för att få detta att fungera? För i såna fall köper jag den med en gång. Vill bara se till så att jag inte köper fel prudukt 😆

http://www.steinberg.net/en/products/sound..._elicenser.html

OM du kör crackat cubase (vilket titeln antyder) så hjälper det inte att köpa en eLicenser. Du måste köpa Cubase.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...