Jump to content
Annons

Southpark


patrik

Recommended Posts

Är det någon mer än barnsliga jag som tycker att denna serie är något av det bästa som har visats på TV?

Här sitter man uppe en måndag och väntar tills 23:30 för att få se ett anvsnitt när man egentligen borde gått och lagt sig för ett par timmar sen eftersom man jobbar på posten och måste gå upp 5:20 på mornarna. 🙁

Så, är det någon mer som sitter uppe och väntar denna kalla måndagskväll? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Åja! ... det kan du ge dig på!! patrik! Speciellt exalterad blev jag för någon vecka sedan då dom visade "Scott Tenorman Must Die" .. ett underbart avsnitt om man delar min sjuka humor...

..men jag håller med insolitus .. Varan-TV är snäppet värre

”... Git hittas strypt och instoppad i ett kylskåp i Pelles lägenhet. Polisen misstänker självmord ...” /Varan-TV

Link to comment
Dela på andra sajter

simpsons äger southpark..

Simpsons är också sjukt bra. Men på ett annat plan tycker jag. Simpsons är mer "seriös" humor, och Southpark är mer "kiss och bajs" skoj.

Gårdagens avsnitt var i alla fall helt snett. Tarrence & Phillipe : Behind The Blow, ett av de få anvsnitt jag missat tidigare.

btw, drog hela säsong 3 av Simpson idag på DVD innan jag var och spelade innebandy. Rusktigt skönt att slippa reklamavbrotten.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...
simpsons äger southpark..

Simpsons är också sjukt bra. Men på ett annat plan tycker jag. Simpsons är mer "seriös" humor, och Southpark är mer "kiss och bajs" skoj.

Gårdagens avsnitt var i alla fall helt snett. Tarrence & Phillipe : Behind The Blow, ett av de få anvsnitt jag missat tidigare.

btw, drog hela säsong 3 av Simpson idag på DVD innan jag var och spelade innebandy. Rusktigt skönt att slippa reklamavbrotten.

Tycker man Southpark är kiss & bajs-humor har man inte fattat Southpark.

Link to comment
Dela på andra sajter

Njaee jag fatar inte riktigt vitsen med soutpark. Simpson gillar jag däremot. persongalleriet är suveränt. Family guy tycker jag mest är en simpson rip-off.

Family Guy använder en annan typ av humor! Plus att det är bättre skådespelare i FG.

Edit: Enligt mig då... 😮

Redigerat av Eternal
Link to comment
Dela på andra sajter

Njaee jag fatar inte riktigt vitsen med soutpark. Simpson gillar jag däremot. persongalleriet är suveränt. Family guy tycker jag mest är en simpson rip-off.

Family Guy använder en annan typ av humor! Plus att det är bättre skådespelare i FG.

Edit: Enligt mig då... 😮

F. Guy är min nya favorit. Men att skådespeleriet är bättre än Simpsons vill jag inte hålla med om. Däremot är det sjukt vassa manus som piskar simpsons på fingrarna nästan hela tiden. Men simpsons va först, ser FG som en vidareutveckling bara.

Link to comment
Dela på andra sajter

simpsons äger southpark..

Simpsons är också sjukt bra. Men på ett annat plan tycker jag. Simpsons är mer "seriös" humor, och Southpark är mer "kiss och bajs" skoj.

Gårdagens avsnitt var i alla fall helt snett. Tarrence & Phillipe : Behind The Blow, ett av de få anvsnitt jag missat tidigare.

btw, drog hela säsong 3 av Simpson idag på DVD innan jag var och spelade innebandy. Rusktigt skönt att slippa reklamavbrotten.

Tycker man Southpark är kiss & bajs-humor har man inte fattat Southpark.

Ett ord i rättan tid! SouthPark är riktigt vass satir.

Så det så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillar South Park skarpt!

Likaså Simpsons, Family Guy, Seinfeld och Scrubs...

Dessutom kan jag inte låta bli att titta klart om det jag råkar på Dirty Sanchez, WildBoyz eller liknande. Det är så dåligt så det blir bra på nåt perverst sätt?

Jag har däremot svårt för glättiga, gulliga komediserier av typen Vänner. Finns alldeles för många såna, nä, sjuk humor ska det vara!

Ja just ja! Jag ställer nästan klockan för att se Jay Lenos monolog på nätterna fast jag jobbar förmiddag och ska upp kl 5.00... 😆 (Jag sa nästan...)

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag hatar TV! Jag hatar Film! Egentligen.

The Young Ones eller Hemma Värst som den egentligen heter på svenska var bra dock. Särskilt hippien - Spaceman?

Har den på VHS.

Men bäst är Svarte Ormen och Minstrarna! Minns NÅGON den senare?

😄

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hittar inte flera av de namngivna i de SVENSKA TV-tablåerna. Vilka kanaler har ni?

Oggy? Scrubs? Family Guy? Futurama? Drawn together?

😠

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Jag vet inte vad jag har sett, eftersom nästan alla filmer/serier glöms bort så fort jag sett den... Undantag är de jag nämnde och några till.

😠

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...