Jump to content
Annons

Artister som försvann


Fidden

Recommended Posts

Vad hände med

? Ganska hypad ett tag, gjorde helt lysande spelningar med fantastiska låtar. Sen bara försvann han. Dök upp i nån
också.

Ett annat exempel är

, som släppte en sjuuuk skiva nån gång i början av 2000-talet, men som man sen inte hört något mer av.
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Är inte det livets mysterium med stort M?

Att dö är väl för fan inget mysterium! Om det är något vi med 100% säkerhet vet händer ALLA, så det ju att vi dör. Det är inte att vi dör som är ett mysterium — snarare att vi lever.

Nazismen och religion är också mysterium.

Men, för att gå an på topic: It Bites var det ett tag sedan man hörde om. Skit-coola när det begav sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att dö är väl för fan inget mysterium! Om det är något vi med 100% säkerhet vet händer ALLA, så det ju att vi dör. Det är inte att vi dör som är ett mysterium — snarare att vi lever.

Men nu gällde ju tråden VAD HÄNDE SEDAN med dem och inte att artisterna dött.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte?! Jag har ALLT! 😕

Najs! Där är i och för sig ett annat svenskt band som jag var heltokig i och som jag TROR hette Parasite — och de hade en låt som som hette något i stil med "Breaking The Stormwind". Om du även har deras EP, så har du verkligen ALLT! 😄 :D

För övrigt: Bandet kom, spelade och försvann i ett svep.

Link to comment
Dela på andra sajter

Najs! Där är i och för sig ett annat svenskt band som jag var heltokig i och som jag TROR hette Parasite — och de hade en låt som som hette något i stil med "Breaking The Stormwind". Om du även har deras EP, så har du verkligen ALLT! 😳😄

För övrigt: Bandet kom, spelade och försvann i ett svep.

Det här gänget?

post-2329-1266417986.jpg

...jag har ingen skiva med dem, vaaaga minnen.

tjing

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, yes! Det är det gänget jag pratade om! 🙂

Och låten som jag nämnde hette visst "Nitghtwinds". Hittade till min förtjusning låten på Youtube:

Låten är ju egentligen ganska så tråkig — men när det begav sig var den skitcool i en 15-årings öron! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...