Jump to content
Annons

Vart läser ni er studio?


Martin

Recommended Posts

Annons

Jag fick blaskan igår men inte slitit av plasten än. Det blir nog en skön combo

kombinerat med Sportspegeln på tv i sängen med en leverpastejmacka. Testerna av Melodyne Editor och Trilian

blir höjdpunkterna.

Låna stjärnornas sound - så härmar du Coldplay, Beyoncé, U2, Metallica och BWO ?

Säger inget så har jag ingenting sagt men är Metallicas sound direkt eftersträvansvärt

på senaste skivan ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick blaskan igår men inte slitit av plasten än. Det blir nog en skön combo

kombinerat med Sportspegeln på tv i sängen med en leverpastejmacka. Testerna av Melodyne Editor och Trilian

blir höjdpunkterna.

Låna stjärnornas sound - så härmar du Coldplay, Beyoncé, U2, Metallica och BWO ?

Säger inget så har jag ingenting sagt men är Metallicas sound direkt eftersträvansvärt

på senaste skivan ?

Det är inget sound det är ett ögonblick av tomhet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag sitter i soffan med benen på bordet och en kudde under varje armbåge.

Jag läser tilll ljudet av: cold case, csi, morden i Midsommer eller vad som då

visas på burken och beskådas av sambon.

Att läsa på toa hatar jag, det är att besudla tidningen och efter en sådan behandling

är det pappersåtervinningen som gäller.

Senaste nummret som damp ner hade en mkt sunkigare papperskvalitet än vad jag är van vid.

Är detta en miljö eller besparingsgrej? Hursomhelst, tidningen kändes mer reklamblaska

än lyxig kvalitetstidning, vilket retade mig. Har dock inte jämfört med näst senaste nummret ännu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Senaste nummret som damp ner hade en mkt sunkigare papperskvalitet än vad jag är van vid.

Är detta en miljö eller besparingsgrej? Hursomhelst, tidningen kändes mer reklamblaska

än lyxig kvalitetstidning, vilket retade mig. Har dock inte jämfört med näst senaste nummret ännu.

Jag var snarare positivt överraskad att de bytt bort det glättiga pappret. Känns mer genuint, varmt och seriöst på något sätt 😄

Jag får snarare känsla av reklam av glättiga papper... Dessutom är det lättare att läsa om det inte är det.

(Vad fasen heter motsvarigheten till glättigt papper? Satt och funderade lääänge innan jag bestämde mig att skriva "inte glättigt" m.m. istället 🤪)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...