Jump to content
Annons

Loa Falkman


Fidden

Recommended Posts

Jag har skapat en "du ser ut som Loa Falkman"-sida på facebook, eftersom vi inte kan låta världen undgå detta fantastiska fenomen. Tänkte höra om nuvarande låtmakare (och framtida sådana) vill posta sina alster där.

Givetvis kommer detta bli en gigantisk succe och innebära många miljoner rakt ner i fickan, framför allt för Dingbats. 🙂

Så...

Dingbats

Vallhagen

therocker

3*lax

Nattvaktaren

Är ni på?

Vi behöver möjligen någonstans att förvara låtarna på.

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag har vart å målat akvarell. Började nynna på en variant av Loa Falkman så det kommer nåt bidrag från mig snart (i sinom tid). Sen börjar alla tjöta om facebook så går förmodligen med där också.

1. Kul med akvarell - vad blev det?

2. Klart du ska spela in en version!

3. Dingbats, härmed ger jag dig distributions-, försäljning-, ägande- och upphovsrätt till min version av Loa F.

Link to comment
Dela på andra sajter

3. Dingbats, härmed ger jag dig distributions-, försäljning-, ägande- och upphovsrätt till min version av Loa F.

På ettan och tvåan säger jag tack men nej tack, det låter som mycket jobb, och på trean och fyran säger jag att det tillåter inte lagen.

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta om jag är tjatig och tråkig och inte förstår mig på detta med facebook och andra moderniteter,

men vad är vitsen med sidan om man inte kan lyssna på musiken.

rom bryggdes inte på en dag... om man nu brygger rom. eller jag vet iofs inte hur man gör rom, man kanske kan göra det på en dag, men i detta fallet så har vi lagt det i ett fint ekfat så det får mogna till sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker själv FB är ngt av det meningslösaste (obs superlativ!) jag har sett/använt men det är klart att det skall finnas en grupp Loa Falkman-hysterin där. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu blev jag ett FB fan!

Jag kommer att göra min variation så snart julmusik och lite annat som ligger i pipeline är klart.

I min tolkning kommer Loa att vara den hårda och kraftfulla man som jag såg i Talismanen.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 7 månader senare...
  • 1 månad senare...
  • 9 månader senare...
  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...