Jump to content
Annons

Vid 500 kanske det är dax.


Tobbe

Recommended Posts

Tänkte att det kanske skulle vara dax att presentera sig nu:

Jag heter till allas förvåning Tobbe eller Tobias. Är 20 år. Bor just nu deltid i Tranås där jag går en afro inriktad musiklinje på sommebyggdensfhsk. Lirar mest jazz gitarr nu mera. Annars är jag från den fina staden Karlstad.

Har läst studio sen den startade (tror jag). Har även varit medlem på forumt sedan starten. Jag kan tyvär inte stava för fem öre, men detta beror allså inte på att jag är 14 år.

Har en AMD64 dator och ett digi002r kort. PTLE och Reason är de programen jag använder mest.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag som tyckte jag var sen som väntade till runt 200 inlägg innan jag presenterade mig.

Välkommen... eller vad man nu skall säga... hoppas du postar 500 till kanske passar bättre. 🙂

Redigerat av brojd
Link to comment
Dela på andra sajter

Kul!

Välkommen! och jazza på bara! något musik tips?

Jag är rätt inne på Django just nu. Annars är det ganska mycket gitarrister.

Självklart: Pat Matheny och Scofield. Men också lite Pat Martino och en massa Chet Backer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul!

Välkommen! och jazza på bara! något musik tips?

Jag är rätt inne på Django just nu. Annars är det ganska mycket gitarrister.

Självklart: Pat Matheny och Scofield. Men också lite Pat Martino och en massa Chet Backer.

Varu på konserthuset nu i helgen med hot club de suede?, hur det nu stavas 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej jag var inte där. Antar att du menar i STHLM men jag såg demnyss då några andra i klassen var förband. Det var hur bra som helst i ett sett, sen blev det lite mycket.

Jag har postat ganska lika mycket alltid men det blir ju bara 1,42 i snitt per dag många av dem på PT forumet.

Edit: Har precis bytt bild, kan vara därför. Det är en likadan gura som jag har.

Redigerat av Tobbe
Link to comment
Dela på andra sajter

Nej jag var inte där. Antar att du menar i STHLM men jag såg demnyss då några andra i klassen var förband. Det var hur bra som helst i ett sett, sen blev det lite mycket.

Jag har postat ganska lika mycket alltid men det blir ju bara 1,42 i snitt per dag många av dem på PT forumet.

Edit: Har precis bytt bild, kan vara därför. Det är en likadan gura som jag har.

Okej, jo det blir lite mycket med django tycker ja. Räcker med några låtar ett bra tag 🙂 Och.. fan egentligen skulle jag gå på count basie som var här i sthlm för nån månad sen, fast farsan beställde fel 😉 från storband till tre pallar och ett par gitarrer

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen. När jag når 1000 poster ska jag presentera mig.

När du skrev det där hade du postat exakt 909 st inlägg 😉 vilket får mig att tänka på en trummaskin från roland..

Hehe fan staf, måste vara en yrkesskada. Jag reagerar också när jag ser 303, 606, 707, 808 och 909. Vilket betyder att större delen av min vakna tid går åt till att tänka på gamla roland-prylar... icon_perv.gif

EDIT: Kanske ska vänta med att presentera mig tills jag har 1080 inlägg, så tror folk att jag är ett General Midi-mongo. Eller 8080 st inlägg, men då har jag nog avlidit av hög ålder.

Redigerat av dbd
Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen. När jag når 1000 poster ska jag presentera mig.

När du skrev det där hade du postat exakt 909 st inlägg 😉 vilket får mig att tänka på en trummaskin från roland..

Hehe fan staf, måste vara en yrkesskada. Jag reagerar också när jag ser 303, 606, 707, 808 och 909. Vilket betyder att större delen av min vakna tid går åt till att tänka på gamla roland-prylar... icon_perv.gif

EDIT: Kanske ska vänta med att presentera mig tills jag har 1080 inlägg, så tror folk att jag är ett General Midi-mongo. Eller 8080 st inlägg, men då har jag nog avlidit av hög ålder.

lol... roland 1080 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...