Jump to content
Annons

Studiofestival #4 - Semifinal


Jazzman

Vilket arr/komp tycker du bäst om? - Rösta på den du tycker är bäst, inte på den du känner!  

97 röster

  1. 1. Vilket arr/komp tycker du bäst om? - Rösta på den du tycker är bäst, inte på den du känner!

    • 01
      4
    • 02
      0
    • 03
      0
    • 04
      12
    • 05
      1
    • 06
      0
    • 07
      0
    • 08
      1
    • 09
      14
    • 10
      15
    • 11
      1
    • 12
      0
    • 13
      0
    • 14
      1
    • 15
      1
    • 16
      0
    • 17
      19
    • 18
      0
    • 19
      0
    • 20
      0
    • 21
      0
    • 22
      6
    • 23
      0
    • 24
      2


Recommended Posts

Annons
  • Svar 224
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Tycker tanken med öppen röstning är bättre. Svår att få grafisk och konstant uppdaterad. Men å andra sidan så kan man rösta på fler bidrag man tycker är bra och dela ut poäng. Dessutom så blir det svårare att fuska.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det är alldeles för enkelt att fuska nu...tycker det har dykit upp många nya reggade nu oxå....*misstänksam*

Det är helt klart värt att spinna vidare på en vettig lösning. Som det är nu så verkar det vara populärt med dessa festivaler. Är det dessutom bra priser så...

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske finns ipnummer loggade från röstningen?

Olsberg har säkert stenkoll på detta.

Edit: Ojojoj hundra inlägg. Det var värst.

<---------------------------------------------

Redigerat av Lindh
Link to comment
Dela på andra sajter

Japp jag har stenkoll och har 6 namn med samma ip-nummer, varav 5 har tilkommit idag. Försöker just nu att kolla om alla dessa har röstat på låtbidrag 09, vilket verkar vara värre att få fram.

Det gör ju röstningen mindre legitim...

krångel krångel.... 😛

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

Status: Jag vet vem som ligger bakom och kommer att inaktivera samtliga inblandades konton under resten av veckan. Det här är varken kul för mig som sitter stressad och skickar tidning eller för er som lägger ner så mycket tid och energi på något kul och kreativt. Att bete sig så en röstning på detta vis är rent sabotage.

Link to comment
Dela på andra sajter

Status: Jag vet vem som ligger bakom och kommer att inaktivera samtliga inblandades konton under resten av veckan. Det här är varken kul för mig som sitter stressad och skickar tidning eller för er som lägger ner så mycket tid och energi på något kul och kreativt. Att bete sig så en röstning på detta vis är rent sabotage.

Går det att korrigera rösterna på något vis?

Link to comment
Dela på andra sajter

Var det den tävlande själv som fuskade så tycker jag att det är direkt diskning som gäller. (borde väl bara vara att jämföra IP)

Jag har skrivit till Jazzman för att i förtroende få veta vem som ligger bakom bidrag nummer 9.

Fem röster på nummer 9 ska med säkerhet bort, jag är inte säker på att jag kan ordna det - men återkommer om det lyckas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra jobbat Olsberg, din gamle studioprefekt! 😄 Skönt att vi har lite koll på fusket.....började ana ugglor i mossen när det helt plötsligt hände oförutsedda saker efter över 50 röster... borde ligga ganska rätt med statistiken nu.

Verkar i o f sig inte skett nån förändring med dom borttagna rösterna i galluppen.

Men det kanske är på G.

Hatar när det ska saboteras....ruggigt oseriöst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan va trist. Vi håller på att försöka reda ut det här.

Givetvis en stor risk när det är så fina priser som står på spel. Tycker inte vi ska presentera eventuella priser i fortsättningen förrän efter tävlingen.

Eventuellt kör vi med reply-röstning i finalen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Suck, jag blir så trött.... 😄

Edit: Replyröstning kommer väl knappast att hjälpa? Det är väl bara att fuska loss där med? Varför ska det vara så svårt för folk att bara vara hyggliga?

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

Suck, jag blir så trött.... 😄

Edit: Replyröstning kommer väl knappast att hjälpa? Det är väl bara att fuska loss där med? Varför ska det vara så svårt för folk att bara vara hyggliga?

Näää.. Egentligen inte.. Eftersom allt ligger helt synligt och man då givetvis bestämmer att inga nya medlemmar innan ett visst bestämt datum får rösta så är det ju omöjligt att fuska. (så länge inte nån spjuver börjar hacka folks lösenord men så långt går det nog inte)

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan va trist. Vi håller på att försöka reda ut det här.

Givetvis en stor risk när det är så fina priser som står på spel. Tycker inte vi ska presentera eventuella priser i fortsättningen förrän efter tävlingen.

Eventuellt kör vi med reply-röstning i finalen.

Borde vara det enda rätta. Helst ska nog inte rösterna synas för nån annan än "tävlingsledningen" för att inte färga....nu har vi ju ändå fått kommentera alla låtar så inget är ju direkt nytt för någon.

Kanske olidligt för dom fyra bidragen att vänta på sammanställningen men dom behöver ju inte gå och våndas och se hur bra/dåligt dom ligger till under tiden röstningen pågår.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...