Jump to content
Annons

IRL 2008


sounden

Recommended Posts

Det ser ut som ett lovande startfält 🙂

Anmälan är ju förståss inte bindande.. haha

Det är mer bara för att kolla intresset lixom.

Ett datum bara sådär ur luften, vad sägs om fredag den 1 Feb?

//S

Äsch... Jag och Pazo ska ju på Justice på Debaser då 😄

Men, men, konserten håller väl inte på hela kvällen så vi kan säkert sluta upp på nåt sätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 158
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Min kompis ba':

- Ööh ®offe, du kan anmäla dig till IDOL på forumet! Du som är så himla grym borde ställa upp!

Ja ba':

- Åh shit, måste kolla direkt!

Ja, vehettere nu e ja här.

Ja e enligt mina kompisar ganska fräsch, ja e förtiåtta men snart förtinie. Morsan tycker ja äger när jag sjunger, å ja får alltid uppträda när hon har vahettere tuppervärpartyn, så man kan lugnt säga att jag e van å stå i centrum å uppträda. Jag kan sjunga i princip vadsomhelst, dessutom e ja utbildad i dans kan man säga. I två år, emellan sjuan å åttan så hade vi dans en gång i månan på gympan å vahettere ja missa alldrig ett pass, så man kan lugnt säga att movsen sitter.

Många säger oxå att ja har en mystisk dragningskraft på tjejjer så jag tror Kishti Tomitha kommer ögonsuga mig som fan. Kommer Clabbe tillbaka så e ja säker på att jag äger honom också.

Så jag och i princip alla mina kompisar, utom Alex, men han e ju dum i huvét, tror att jag kommer att vinna hela skiten.

Jag kommer gärna på addition eller va fan det heter den 1a februari om det inte kommer upp nått bättre. Ah ni fattar va? Man e ju liksom ganska populär och alla ba:

- ööhh ®offeschyrre kan du inte komma på min fest du e ju så jävla grym osv

Men kan ja så kan ja!

/®offe

Link to comment
Dela på andra sajter

Elof (oregistrerad)

Vad är det för studio du har på G Sounden?

Det kanske är dumt att outa innan det är klart, men det låter som en grymt bra idé, kanske kunde man arrangera någon form av shootout av enklare slag?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade varit riktigt skoj! ... Men vad gör man på träffarna? 😄

Sitter mest tysta och tittar på varandra. Ibland reser sig någon upp för att hämta mer öl.

Ja, stämmningen brukar vara riktigt sådär tryckt att den nästan går att ta på..

:rolleyes: .. eller inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det för studio du har på G Sounden?

Det kanske är dumt att outa innan det är klart, men det låter som en grymt bra idé, kanske kunde man arrangera någon form av shootout av enklare slag?

Tanken var att man skulle precis som du säger köra någon slags enklare shootout,

kanske micpre eller mic:ar.

Så fort allt e klart med studio så återkommer jag med info 😲

//S

Link to comment
Dela på andra sajter

Mollin (oregistrerad)

Fast å andra sidan kanske jag inte kan vara med, eftersom jag inte är en expert när det gäller musik .. jag vet inte så värst mycket. Kanske skulle känna sig utanför när man inte kan snacka så mycket, men lära mig skulle jag nog göra! 😲 Om ni snackar musikprylar och allt som hör till. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det för studio du har på G Sounden?

Det kanske är dumt att outa innan det är klart, men det låter som en grymt bra idé, kanske kunde man arrangera någon form av shootout av enklare slag?

Tanken var att man skulle precis som du säger köra någon slags enklare shootout,

kanske micpre eller mic:ar.

Så fort allt e klart med studio så återkommer jag med info 🙂

Kul idé! Ska vi dricka öl innan då? 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det för studio du har på G Sounden?

Det kanske är dumt att outa innan det är klart, men det låter som en grymt bra idé, kanske kunde man arrangera någon form av shootout av enklare slag?

Tanken var att man skulle precis som du säger köra någon slags enklare shootout,

kanske micpre eller mic:ar.

Så fort allt e klart med studio så återkommer jag med info 😮

Kul idé! Ska vi dricka öl innan då? 😄

Som det verkar nu så har vi ingen studio/lokal att vara i 😄 skall kolla runt lite å se om jag hittar nått annat ställe vi kan vara på.

I värsta fall så blir det bara öl, men det är iofs inte så illa det... Vad sägs om Pleasant ?

//S

Redigerat av sounden
Link to comment
Dela på andra sajter

Som det verkar nu så har vi ingen studio/lokal att vara i 😄 skall kolla runt lite å se om jag hittar nått annat ställe vi kan vara på.

I värsta fall så blir det bara öl, men det är iofs inte så illa det... Vad sägs om Pleasant ?

Aldrig varit på, men jag litar på ditt omdöme!

Fram med förslag på lokaler vi kan göra en shootout i! En fördel om det ligger centralt, har en hyffsad akustik, en DAW, ett par högtalare och dimmrat ljus.

Link to comment
Dela på andra sajter

45:- för en flaska bira? Ja, man kommer ju inte dricka sönder stället iaf

Det kanske är fri påfyllning!

5:- för en plusmeny!

Om vi blir fler på ett billigare ställe röstar jag för det billigare stället.

Men räkna inte med att jag kommer i lackskor då...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...