Jump to content
Annons

IRL 2008


sounden

Recommended Posts

Edit: Såg att några förärats med fetstil=Jag kommer antar jag..

Jag vill också ha fetstil ☺️

Fet-stil är något som tar lång tid att uppnå... 😄

®offlan: när dyker du upp då?

Jag tänkte dra förbi 4Sound en snabbis o kolla micksteg åt min samarbetspartner innan jag dyker upp.. men att vänta till 19.00 lär man ju få magsår av.

Jag vet inte. Jag slutar runt fem, men jag kanske dröjer mig kvar en timme och fixar lite.

Typ elva minuter över sex?

/®offlan

Ja, eller kanske sex i sex...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 158
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Edit: Såg att några förärats med fetstil=Jag kommer antar jag..

Jag vill också ha fetstil ☺️

Fet-stil är något som tar lång tid att uppnå... 🙂

®offlan: när dyker du upp då?

Jag tänkte dra förbi 4Sound en snabbis o kolla micksteg åt min samarbetspartner innan jag dyker upp.. men att vänta till 19.00 lär man ju få magsår av.

Jag vet inte. Jag slutar runt fem, men jag kanske dröjer mig kvar en timme och fixar lite.

Typ elva minuter över sex?

/®offlan

Ja, eller kanske sex i sex...

bäst är klockan 5 !

då är det en hel timme till sex... 🙂🙂😄

*oupsan...*

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kanske uteblir av det jobbiga men ack så nödvändiga skälet att jag måste tvätta... crap.

Oj då, har du tvätt-tid?

Jag tror alla här på forumet förstår.

Det finns nog ingen som skulle välja att gå ut med forumpolarna, som man ändå träffar nästan varje år, framför att kolla in det färgglada spektakel som brukar utspela sig i det runda fönstret på tvättmaskinen.

Full förståelse från oss alla broder!

/R

Link to comment
Dela på andra sajter

Hrm, anade att det skulle låta som en dålig undanflykt ...

Det är dock så illa ställt med tvättider i mitt hus att man måste boka ett par veckor i förtid. 😏

Faktum är att tvättider har blivit hårdvaluta. Fick tio limpor cigg och en flaska Smirnoff för en 19 till 22-tid häromveckan.

Men som sagt, "kanske uteblir". Alternativt dyker jag upp lite senare ...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hrm, anade att det skulle låta som en dålig undanflykt ...

Det är dock så illa ställt med tvättider i mitt hus att man måste boka ett par veckor i förtid. 😏

Faktum är att tvättider har blivit hårdvaluta. Fick tio limpor cigg och en flaska Smirnoff för en 19 till 22-tid häromveckan.

Men som sagt, "kanske uteblir". Alternativt dyker jag upp lite senare ...

Ha ha, du trodde väl inte på allvar att din tvättursäkt skulle lämnas okommenterad på forumet 😄

Näe, nu sket du i det blå skåpet! (torkskåpet)

Gör vad du kan för att dyka upp så vi får tråka dig mera 😉

/R

Link to comment
Dela på andra sajter

Hrm, anade att det skulle låta som en dålig undanflykt ...

Det är dock så illa ställt med tvättider i mitt hus att man måste boka ett par veckor i förtid. 😏

Faktum är att tvättider har blivit hårdvaluta. Fick tio limpor cigg och en flaska Smirnoff för en 19 till 22-tid häromveckan.

Men som sagt, "kanske uteblir". Alternativt dyker jag upp lite senare ...

😄

du kan tvätta hos mig. kanske blir en dyr tvätt att åka ner till norrköping!!!!

NU ska jag köpa ny klocka, så jag kommer inte upp till sthlm idag.. hoppas ni får det trevligt. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

😏

du kan tvätta hos mig. kanske blir en dyr tvätt att åka ner till norrköping!!!!

NU ska jag köpa ny klocka, så jag kommer inte upp till sthlm idag.. hoppas ni får det trevligt. 😄

Men din bittergubbe!

Jag hade ju hoppats att du skulle dyka upp, jag har samlat ihop 390 frågor om reason som jag skulle ställa.

Nå, trevlig helg ändå!

/R

Link to comment
Dela på andra sajter

Vänta lite - köpa... klocka? Låter ju som en asdålig ursäkt 😏 Det finns ju i mobilen. Och i datorn. Överallt. Lugna dig till imorgon med den där klockan och kom till Carmen istället.

Köpa klocka är ingen UR-säkt!

åååå vad dålig :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

😱

du kan tvätta hos mig. kanske blir en dyr tvätt att åka ner till norrköping!!!!

NU ska jag köpa ny klocka, så jag kommer inte upp till sthlm idag.. hoppas ni får det trevligt. 🙂

Men din bittergubbe!

Jag hade ju hoppats att du skulle dyka upp, jag har samlat ihop 390 frågor om reason som jag skulle ställa.

Nå, trevlig helg ändå!

/R

förlåt. 🙁

det hade vart skoj att komma, men har inga pengar! och jag köpte faktiskt ingen ny klocka. jag hämtade ut den med presentkort som jag fått i julklapp av frugan. 🙂

Vänta lite - köpa... klocka? Låter ju som en asdålig ursäkt laugh.gif Det finns ju i mobilen. Och i datorn. Överallt. Lugna dig till imorgon med den där klockan och kom till Carmen istället.

hehe.. det står namnet på dagen som är aktuell på klockan, och det är ju ett ord. tex. fredag.

då måste det vara en ordklocka, och om jag åker till USA, måste det faktiskt heta Wordclock, och då innebär det att jag har investerat för studion. nu ska jag synka mitt armbandsur med min digi001!! 🙂

Köpa klocka är ingen UR-säkt!

åååå vad dålig dry.gif

🙂 bäst!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte. Jag slutar runt fem, men jag kanske dröjer mig kvar en timme och fixar lite.

Typ elva minuter över sex?

/®offlan

Sharp då.. annars får jag sitta o se fånig ut alldeles schälv

.. eller inte.

Ok vi syns där då.. o ®offar åt oss STUDIO-hörnan

/ One half of the Corner®offer's

Link to comment
Dela på andra sajter

Majken kommer på en liten stund... weeehaw!

Lasse här på XLN funderade på att hänga med, men kom på att han hade tvätttid ikväll. Så.. ehh.. liksom.. ehh.. Lasse och Royen, är det nånting ni inte berättat för oss andra?

Link to comment
Dela på andra sajter

lost_title_card.jpg

*hint*

Halvseriösa skämt åsido, Olsberg har mobbat mig lite under dagen så nu känner jag mig tvungen att hänga med så ni andra också får en chans att hacka på mig också. 😛

Ska dock fortfarande tvätta, så jag dyker upp lite senare.

EDIT: Stavning

Redigerat av royen
Link to comment
Dela på andra sajter

Jäklar, har missat denna tråd och nu är det försent. Jag var med på förra årets IRL på Carmen och med den trivselfaktor jag då upplevde grämer det mej oerhört att inte deltaga denna gång. Jag saknar er alla och får nöja mej med att lyssna till eftersnacket samt eventuellt få se bilder om någon haft med sig kamera. Skål på er i alla fall!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sonefors är nyss hemkommen från IRL 2008. Det var mycket trevligt kan jag säga 😄

Sounden blev lite halv sne, men var fortfarande väldigt formell, Jarlo och Pazo tror jag det var, glider in lite snyggt bara för att kolla läget, för att sedan gå på konsert 🙂 Olsberg är lika trevlig som alltid och det går att föra riktigt intressanta och bra konversationer med honom. Roffe med ett sånt sånt där special R var inte alls som jag hade tänkt mig. För er som undrar så är Roffe värsta fin killen. Trevlig, välklädd och med kameran i högsta hugg. Majken var lugn och sansad och förde också väldigt trevliga samtal. Gain snackade jag en del med, och han var också riktigt trevlig. Nu snurrar det för mycket i skallen av alla öl och jag kommer inte ihåg alla namn. Men till alla er som var där. Tack för ikväll 🙂 Detta måste vi göra om snart igen...

Just det Joachime, höll på att glömma dig. Trevligt att träffas 🙂

Mvh

Fr0edrik Sonefors

Edit: Nu när jag ser dig Osiris, kom jag på att du också var där 🙂 Tack för ikväll. Trevligt att träffas...

Edit2: Lundin också ja, Trevligt att träffas 🙂

Redigerat av Sonefors
Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr så missade jag ju denna kväll på grund av extremt bra produktivitet i låtskrivandets värld.

Lyckades plita ihop 3 grymma låtar tillsammans med min norska tjejpolare 🙂

Får se om något av det dyker upp på forumet så småningom 🙂

Nästa gång så jäklar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...