Jump to content
Annons

IRL 2008


sounden

Recommended Posts

Annons
  • Svar 158
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Ok! Ni bestämmer, jag ger mig! Tänkte att vi skulle köra på ett litet mysigt ställe för omväxlings skull och inte bara tänka på Öl-priser..

Då blir det på Carmen igen då? om ingen annan har nått bra ställe...

Ingen shoot-out, pga lokalbrist... Har snackat med olsberg för framtida IRL:er att kanske kunna vara i IDG´s lokaler

för diverse shootout´s eller andra IRL-relaterade happenings..

Ses på Carmen 19:00 !

//S

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok! Ni bestämmer, jag ger mig! Tänkte att vi skulle köra på ett litet mysigt ställe för omväxlings skull och inte bara tänka på Öl-priser..

Då blir det på Carmen igen då? om ingen annan har nått bra ställe...

Ses på Carmen 19:00 !

//S

oj, nu får jag lite dåligt samvete 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Attans, fick en spelning just nu på fredag som jag inte hade räknat med. Jag sa först nej, (för jag har ju sett fram emot IRL:en) men alla andra i bandet blev såklart riktigt sura på mig. Så jag sa ja tillslut och måste alltså be Sounden att stryka mig från listan. Tråkigt värre, men jag hoppas jag är välkommen till framtida IRL-träffar trots min frånvaro denna gång 😉 Alla ni andra får ha det riktigt gött på fredag, och gör som alla andra nu Robban (Osiris) och beställ en öl istället för kärringdricka 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Attans, fick en spelning just nu på fredag som jag inte hade räknat med. Jag sa först nej, (för jag har ju sett fram emot IRL:en) men alla andra i bandet blev såklart riktigt sura på mig. Så jag sa ja tillslut och måste alltså be Sounden att stryka mig från listan. Tråkigt värre, men jag hoppas jag är välkommen till framtida IRL-träffar trots min frånvaro denna gång 😉 Alla ni andra får ha det riktigt gött på fredag, och gör som alla andra nu Robban (Osiris) och beställ en öl istället för kärringdricka 😏

Men John för fan!! Är det ett betalt gig? Vi kan väl skramla till ditt gage liksom bah.. och sätt vick för fan!!

Link to comment
Dela på andra sajter

hahaha här ska inget betalas =) Det är ett betalt gig och vi kommer spela egna låtar där jag själv har skrivit de flesta, så det kommer bli ett roligt gig =) Men det är synd att det ska krocka med IRL:en, och jag ser verkligen fram emot nästa IRL =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ahfan, om man är 16 är man väl för liten för sånt. Iaf om det blir till

att sitta på en bar och dricka öl, för där kommer jag inte in!

Osis! Skulle nog vara väldigt skoj och intresant annars!

Saxat från AOS..

Anna - den 25 januari 2008 08:14

Billigt, visst..

...men maten var inget vidare och man kan ju undra om det överhuvudtaget begär leg på alla tonåringar som serveras..

Så det ska nog gå bra 😎

Edit: Såg att några förärats med fetstil=Jag kommer antar jag..

Jag vill också ha fetstil 😏

Redigerat av Gain
Link to comment
Dela på andra sajter

Majken och Jarlo, ni kan inte lura med Lars också? Han verkar vara en kul typ.

Jorå, jag ska kolla med Lasse 😛

Jag och Pazo kan kanske titta förbi nån timme eller så, innan konserten på debaser medis.

Låter bra. Klart ni ska förkröka lite innan Justice. Dom börjar väl knappast klockan sju. Vill förresten minnas att jag såg dom på en fest arrangerad av Rodeo i Nacka för ett par år sedan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Edit: Såg att några förärats med fetstil=Jag kommer antar jag..

Jag vill också ha fetstil 😆

Fet-stil är något som tar lång tid att uppnå... 😆

®offlan: när dyker du upp då?

Jag tänkte dra förbi 4Sound en snabbis o kolla micksteg åt min samarbetspartner innan jag dyker upp.. men att vänta till 19.00 lär man ju få magsår av.

Link to comment
Dela på andra sajter

Edit: Såg att några förärats med fetstil=Jag kommer antar jag..

Jag vill också ha fetstil 🥰

Fet-stil är något som tar lång tid att uppnå... 😄

®offlan: när dyker du upp då?

Jag tänkte dra förbi 4Sound en snabbis o kolla micksteg åt min samarbetspartner innan jag dyker upp.. men att vänta till 19.00 lär man ju få magsår av.

Jag vet inte. Jag slutar runt fem, men jag kanske dröjer mig kvar en timme och fixar lite.

Typ elva minuter över sex?

/®offlan

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...