Jump to content
Annons

Stockholms-IRL: Sommaren 2007


Pluffo

Recommended Posts

Hallå alla!

Eftersom det verkar som att forumet kommer få en nylansering, och många gamla rävar så sakteliga har smugit sig tillbaka, så tycker jag att det kan vara på sin plats att se om det finns något intresse för en uppföljare på förra årets succé. Då var det en IRL på Gärdet i Stockholm som drog en hel del folk, och jag tyckte personligen att det blev väldigt lyckat.

Kom med förslag på lämpligt datum, så försöker vi arbeta ihop någonting tillsammans. Om ni kan lite när som helst så vore det bra om ni skrev det också.

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Varför ska ni bo i sthlm era nötter? 🙂 Jag vill också!

I don't.

Men gör som jag: köp en buss/tågbiljett och kom 🙂

Good point! Lär då se över någonstans att ta vägen när man väl avslutat träffen. Men det borde kunna lösas. 🙂 Jag är eventuellt på om datumet inte krockar med jobb. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Men fan gärdet!? sitta där o bli förkylda o pollenallergi och irakkriget o fy fan.. nä bättre var det förr då en liter mjölk kostade 14 öre och man kunde bjuda sina vänner på bio föär 25öre!!!

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska vi dricka öl nu igen? Blir ni aldrig nöjda?

Jag föreslår att vi samlas och löder några kablar istället. 🙂

Grymt bra idé! Neutrik har förresten lödfria xlr-kontakter pågång. Det skulle ju vara ännu häftigare. Lite som alkoläskens motsvarighet i lödsverige.

Link to comment
Dela på andra sajter

Elof (oregistrerad)
Ska vi dricka öl nu igen? Blir ni aldrig nöjda?

Jag föreslår att vi samlas och löder några kablar istället. 🙂

Lite öl är vi väl värda Joachim?

Jag är med om det inte är under roskildeveckan/veckorna 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Men fan gärdet!? sitta där o bli förkylda o pollenallergi och irakkriget o fy fan.. nä bättre var det förr då en liter mjölk kostade 14 öre och man kunde bjuda sina vänner på bio föär 25öre!!!

:rolleyes:

Du kan va!

hmm jo.. klar ja kommer, om vi sitter på carmen.. 😄

i love that place!! 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Grymt bra idé! Neutrik har förresten lödfria xlr-kontakter pågång. Det skulle ju vara ännu häftigare. Lite som alkoläskens motsvarighet i lödsverige.

På så vis... Då föreslår jag att vi tar en Bantam-patch med d-subbar istället. :rolleyes:

Lite öl är vi väl värda Joachim?

Kanske... Jo förresten. Fast jag måste nog montera upp diffusorerna innan dess. Och springa tolv km på under en timma. Och tvätta händerna både före och efter. 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Grymt bra idé! Neutrik har förresten lödfria xlr-kontakter pågång. Det skulle ju vara ännu häftigare. Lite som alkoläskens motsvarighet i lödsverige.

På så vis... Då föreslår jag att vi tar en Bantam-patch med d-subbar istället. 😲

2 st 25 pin dsub och 1 rackenhet hög isåfall. Jag menar, nån utmaning ska det väl vara? :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
hmm jo.. klar ja kommer, om vi sitter på carmen.. 🙁

i love that place!!  🙁

Neeej!

Då kommer inte jag 😆

Jag föreslår någon slags utomhusaktivitet på dagen, så kan de som vill hinka öl i kapp fortsätta till valfritt sunkhak senare på kvällen.

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

hmm jo.. klar ja kommer, om vi sitter på carmen.. 🙂

i love that place!!  🥰

Neeej!

Då kommer inte jag 😕

Jag föreslår någon slags utomhusaktivitet på dagen, så kan de som vill hinka öl i kapp fortsätta till valfritt sunkhak senare på kvällen.

jaaa!

Jag vill också leka utomhus med alla de snälla barnen!

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Kan man få flagga för att ta det en vardag?

Är i Stockholm varje vecka, men helgerna är jag hemma så det vore mumma med en IRL mån-torsdag... om får önska!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan man få flagga för att ta det en vardag?

Är i Stockholm varje vecka, men helgerna är jag hemma så det vore mumma med en IRL mån-torsdag... om får önska!

Det blir nog svårt. Jag skulle gissa att det för de allra flesta skulle passa bäst på en helgdag, förslagsvis på en lördag.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)
Kan man få flagga för att ta det en vardag?

Är i Stockholm varje vecka, men helgerna är jag hemma så det vore mumma med en IRL mån-torsdag... om får önska!

Det blir nog svårt. Jag skulle gissa att det för de allra flesta skulle passa bäst på en helgdag, förslagsvis på en lördag.

😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...