Jump to content
Annons

explorer kraschar med forum


Emulator

Recommended Posts

Annons
Lynx! Lynx! Lynx! Lynx!

Javisst!!! Bredbandaren; 635:an, Bandlängden 4 meter... Farsan hade en -85:a.... tog sig fram i vilken jädra djusnö som helst! Såg ut som en stridsvagn.. fast orange... Var dock jäkligt tung att skotta loss om man körde ner/fast sig ute på nån sörjig sjö....

...eller... väänta... va snackar ni om... öhh...

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är inte helt omöjligt att du råkat ut för något trist virus... Eller så kanske du nyligen installerat något program som integreras i IE på något sätt?

Testade förresten precis hur Studio Forum ser ut i Lynx och.... pjta 😉 Jag håller mig nog till Firefox 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, men seriöst. Kör Firefox! Garanterat att det funkar bättre!

Min käre mors dator kraschade random när hon körde Explorer, sen installerade jag Firefox istället.. Problemfritt sen dess.

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Netscape! Netscape! Netscape! Netscape!

(åh gud, jag är så crazy)

Firefox är väl baserat på Netscape, om jag fattat rätt?

Netscape utvecklas väl inte längre förresten..?

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

tsmalmbe (oregistrerad)

Problemet med IE är att allting är integrerad med en massa DLL:er från Windows, som kan bytas ut helt på random när du installerar nya program eller vad som helst. Och du har ingen kontroll whatsoever över det hela. Så FF/Moz/whatever är bra. för du har kontroll. En ordentlig ominstallation reder ut problem. IE kan du aldrig ominstallera utan at ominstallera Windows. Så när det en gång skiter sig, kan du uninstalla alla dina program och så och hoppas att nånting kommer ihåg att ta bort nån DLL eller fixa registret som det var och hoppas och hoppas...

Eller lära dig använda alternativ från början.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det fina är iofs att Firefox är väldigt likt Explorer i sitt interface, så morsan hade iaf inga problem med att lära sig Firefox utifrån det hon visste om Explorer.

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

tsmalmbe (oregistrerad)

Väldesignad xhtml fungerar fint i Lynx också. Lynx har räddat mig ett flertal gånger. Och nu när frame-nonsensen börjar vara bakom oss, så är Lynx ett helt OK alternativ för de somm är intresserade av informationen, inte tjafset.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...