Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Posted
Posted (edited)

Jag poppade James Brown's plattor "The Payback" och "Motherlode" igår utan att veta vad som skulle hända idag.

Papa's got a brand new bag

Edited by Makkara
Posted (edited)

Nu börjar dom dropp av... 🙂 Sen är det bara dom där jäkla sokusåpa-nollorna kvar... :rolleyes:

Tack för allt, James! *hatten av*

Edited by saverman
Guest thrinithan
Posted
Nu börjar dom dropp av... 🙂 Sen är det bara dom där jäkla sokusåpa-nollorna kvar... :rolleyes:

Tack för allt, James! *hatten av*

ja tyvärr =/ Fast deras musik kommer ju leva vidare förbi alla såpastjärnor tack och lov. Det är ju vi som får se till att det blir så om inte annat 🙂

Posted

fan va synd..saknar honom redan..

ska dra på mina gamla plattor med en gång!

peace james!!!

Posted

Fick reda på det först igår när vi stod och gapade till hans musik på nåt hak. Sen gick det inte alls att gapa glatt längre. Sorgligt att han lämnat. Han gjorde det med en schysst backlog dock. R.I.P.

Posted

James Browns liv blir film

Jag vet inte... asså.. Även om tanken är god så blir jag illa berörd. Han har knappt hunnit vara borta ett par dagar, låt karln få lite vila och ro först! Känns ju nästan som om de låg i startfållorna och bara väntade på att James skulle kasta in handuken så att de kunde börja profitera på hans död. Fast å andra sidan står det ju i artikeln att han själv hade kontakt med filmteamet innan sin död. Jag vet ju inte, han kanske ville ha det så.

Jag tycker man bör respektera griftefriden innan man drar igång en sådan här apparat. Vad tycker ni?

Posted
Jag tycker man bör respektera griftefriden innan man drar igång en sådan här apparat. Vad tycker ni?

Ja, det kanske var liite till att ta i va?

Jag är nu än bittrare över att jag missade honom sist han var här. RIP.