Jump to content
Annons

Pazo HAR bytt frisyr ännu mer


Pazo

Recommended Posts

Det hemska och oundvikliga händer....

jag ska klippa mig... 🙁

Nu är dehär kanske inte en så viktig tråd i detta musikforum men nu är det ju så att väldit många har blivit vana vid/kära i/bekväma med mitt hår och därför så frågar jag er mina forumvänner hur affrots framtid ska se ut.

Det fina affrot alltså.

Grejen är så att sommaren gjorde sitt och håret är helt och hållet förstört vid längden 9cm och längre.

Så här är frågan!

Ska jag betala för en klippning och få håret runt 6-7-8cm långt.

eller

ska jag gratis få det klippt av en kompis med en hårtrimmer och få håret 18mm långt.

Jag själv ar chockad 🙁

Redigerat av Pazo
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 109
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Betala för en klippning och få håret 2-3 cm långt. smileyatt0.gif

Pucko! Det är ju det sämsta alternativet (borde inte ens vara ett alternativ!). 🙁

Finns det inte typ "Elevklippningar" i Uppsala? Det är ju billigare iaf (resultatet kan väl skifta, aldrig testat själv).

Pengarna är inte direkt ett problem. Det är likso bara valet mellan lyxmat eller vanlig mat. För mor har givit mig pengar till en eventuell klippning/mat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Betala för en klippning och få håret 2-3 cm långt. smileyatt0.gif

Pucko! Det är ju det sämsta alternativet (borde inte ens vara ett alternativ!). 🙁

Finns det inte typ "Elevklippningar" i Uppsala? Det är ju billigare iaf (resultatet kan väl skifta, aldrig testat själv).

Pengarna är inte direkt ett problem. Det är likso bara valet mellan lyxmat eller vanlig mat. För mor har givit mig pengar till en eventuell klippning/mat.

Om inte pengarna är problemet så en vanlig klippning! Eller vad vill du själv? Kort-kort eller lite längre?

Link to comment
Dela på andra sajter

Betala för en klippning och få håret 2-3 cm långt. smileyatt0.gif

Pucko! Det är ju det sämsta alternativet (borde inte ens vara ett alternativ!). 😛

Finns det inte typ "Elevklippningar" i Uppsala? Det är ju billigare iaf (resultatet kan väl skifta, aldrig testat själv).

Pengarna är inte direkt ett problem. Det är likso bara valet mellan lyxmat eller vanlig mat. För mor har givit mig pengar till en eventuell klippning/mat.

Om inte pengarna är problemet så en vanlig klippning! Eller vad vill du själv? Kort-kort eller lite längre?

😆 Ja, klipp det långt. 😉🙂

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Betala för en klippning och få håret 2-3 cm långt. smileyatt0.gif

Pucko! Det är ju det sämsta alternativet (borde inte ens vara ett alternativ!). 😛

Finns det inte typ "Elevklippningar" i Uppsala? Det är ju billigare iaf (resultatet kan väl skifta, aldrig testat själv).

Pengarna är inte direkt ett problem. Det är likso bara valet mellan lyxmat eller vanlig mat. För mor har givit mig pengar till en eventuell klippning/mat.

Om inte pengarna är problemet så en vanlig klippning! Eller vad vill du själv? Kort-kort eller lite längre?

😆 Ja, klipp det långt. 😉🙂

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det inte typ "Elevklippningar" i Uppsala? Det är ju billigare iaf (resultatet kan väl skifta, aldrig testat själv).

Senaste gången jag lät en elev klippa mig blev det inte bra, och växte sig till en kalufs på en månad. Jag fick klippa om mig hos en duktig frisör...

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det inte typ "Elevklippningar" i Uppsala? Det är ju billigare iaf (resultatet kan väl skifta, aldrig testat själv).

Senaste gången jag lät en elev klippa mig blev det inte bra, och växte sig till en kalufs på en månad. Jag fick klippa om mig hos en duktig frisör...

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Klipp så lite som möjligt, och ta hand om det bättre. 😎

Mäh. jag tar ju hand om mitt hår jättemkt! Men finns ju inget som kan ta bort vad sol/bad nästan varje dag i en månad ger!

Jo, att inte sola/bada varje dag i en månad... 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Klipp så lite som möjligt, och ta hand om det bättre. 😎

Mäh. jag tar ju hand om mitt hår jättemkt! Men finns ju inget som kan ta bort vad sol/bad nästan varje dag i en månad ger!

Jo, att inte sola/bada varje dag i en månad... 😕

Det är ju faktiskt rätt svårt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Klipp så lite som möjligt, och ta hand om det bättre. 😎

Mäh. jag tar ju hand om mitt hår jättemkt! Men finns ju inget som kan ta bort vad sol/bad nästan varje dag i en månad ger!

Jo, att inte sola/bada varje dag i en månad... 😕

Det är ju faktiskt rätt svårt.

Nej, rätt lätt. Jag avskyr att bada. Människan föddes på land, och skall på land förbliva! 😎😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom hit så skall jag dra en trimmer genom ditt häftiga barr, efteråt kör vi stenhård exercis i 3 dagar på min gård så det blir man utav dig och sedan går vi på Östgöta IRL och festar till och så kan du bryta ner vem du vill i arm etc!!! 😕

😎😳

Payar du resan å ölen? 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom hit så skall jag dra en trimmer genom ditt häftiga barr, efteråt kör vi stenhård exercis i 3 dagar på min gård så det blir man utav dig och sedan går vi på Östgöta IRL och festar till och så kan du bryta ner vem du vill i arm etc!!! 😕

😎😳

Payar du resan å ölen? 😎

mehh, eru såå fattig?

vi får väl sala till din resa vi östgötar fast det känns skamligt...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...