Jump to content
Annons

Porrfilmsmusik?


SvenTheMan

Recommended Posts

Hej=)

Jag tänkte spela in en porrfilm! Och nu tänkte ja om ni kunde tipsa mig om lite musik. Jävlig jazz med massa äcklig saxofon och mycke bas... kan tänkas användas till att ligga o mysa till me... Kanske kan tipsa mig om namn på filmen också? Hade tänkt mig något i stil med: En porrfilm, Porrfilm 2, Hårt och brutalt mjukt 5!

Tack på förfot! haha.. förlåt... 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hej=)

Jag tänkte spela in en porrfilm! Och nu tänkte ja om ni kunde tipsa mig om lite musik. Jävlig jazz med massa äcklig saxofon och mycke bas... kan tänkas användas till att ligga o mysa till me... Kanske kan tipsa mig om namn på filmen också? Hade tänkt mig något i stil med: En porrfilm, Porrfilm 2, Hårt och brutalt mjukt 5!

Tack på förfot! haha.. förlåt... 😕

Är detta en seriös förfrågan? Isåfall kan du ju inte använda musik utan upphovsmannens tillstånd?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej=)

Jag tänkte spela in en porrfilm! Och nu tänkte ja om ni kunde tipsa mig om lite musik. Jävlig jazz med massa äcklig saxofon och mycke bas... kan tänkas användas till att ligga o mysa till me... Kanske kan tipsa mig om namn på filmen också? Hade tänkt mig något i stil med: En porrfilm, Porrfilm 2, Hårt och brutalt mjukt 5!

Tack på förfot! haha.. förlåt... 😕

Är detta en seriös förfrågan? Isåfall kan du ju inte använda musik utan upphovsmannens tillstånd?

😄 !!

Link to comment
Dela på andra sajter

vadå!? får man inte göra porrfilm nu heller? de flesta här på forumet är ju faktist moraltanter men det är ju klart att man får skriva vad man vill :rolleyes:

Redigerat av Anarchos
Link to comment
Dela på andra sajter

haha lägger du ut filmen här då så jag kan se den? 😄

Ojoj! Nu tar vi det piano va?! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

inte för å låta teoribesser, men de ska väl vara forte?

Jag är urusel på teori, så om jag har rätt så föreställ dig att även en blind höna ibland plockar några korn 😉

Piano betydde väl olik ljudstyrka eller nåt å forte lungt.

Link to comment
Dela på andra sajter

inte för å låta teoribesser, men de ska väl vara forte?

Jag är urusel på teori, så om jag har rätt så föreställ dig att även en blind höna ibland plockar några korn 😉

Piano betydde väl olik ljudstyrka eller nåt å forte lungt.

Piano är vad jag vet lugnt, och forte hårt. Jag har läst gehörs- och musiklära A på gymnasienivå.

Link to comment
Dela på andra sajter

inte för å låta teoribesser, men de ska väl vara forte?

Jag är urusel på teori, så om jag har rätt så föreställ dig att även en blind höna ibland plockar några korn  😉

Piano betydde väl olik ljudstyrka eller nåt å forte lungt.

Piano är vad jag vet lugnt, och forte hårt. Jag har läst gehörs- och musiklära A på gymnasienivå.

Då får jag helt enkelt lita på att ni har rätt.

Anledningen till att jag fått för mig det är för att klaverspel knäppte på strängar, och nära tryckkänsligt klaverspel kom så kalledes det piano för att det betydde "olika ljudstyrka" eller nåt i den stilen. E ju inte helt hundra.. faktiskt inte ens femtio.

Fan, ja har ju ett musiklexikon på dass =) ska kolla upp det när jag ska sätta mig nästa gång.

Link to comment
Dela på andra sajter

inte för å låta teoribesser, men de ska väl vara forte?

Jag är urusel på teori, så om jag har rätt så föreställ dig att även en blind höna ibland plockar några korn  😄

Piano betydde väl olik ljudstyrka eller nåt å forte lungt.

Piano är vad jag vet lugnt, och forte hårt. Jag har läst gehörs- och musiklära A på gymnasienivå.

Då får jag helt enkelt lita på att ni har rätt.

Anledningen till att jag fått för mig det är för att klaverspel knäppte på strängar, och nära tryckkänsligt klaverspel kom så kalledes det piano för att det betydde "olika ljudstyrka" eller nåt i den stilen. E ju inte helt hundra.. faktiskt inte ens femtio.

Fan, ja har ju ett musiklexikon på dass =) ska kolla upp det när jag ska sätta mig nästa gång.

Piano = svagt. Så min kommentar var väl inte klockren. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

vadå!? får man inte göra porrfilm nu heller? de flesta här på forumet är ju faktist moraltanter men det är ju klart att man får skriva vad man vill 🙂

Jag vet inte vad du tänkt när du valde ditt alias "Anarchos"?

Men man kommer ju att tänka på anarkism, helt klart.

Och om så är fallet så kan man ju tycka att om du är anarkist, så borde du vara väl medveten om att porr inte är accepterat i svenska A-rörelsen! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

inte för å låta teoribesser, men de ska väl vara forte?

Jag är urusel på teori, så om jag har rätt så föreställ dig att även en blind höna ibland plockar några korn  😄

Piano betydde väl olik ljudstyrka eller nåt å forte lungt.

Piano är vad jag vet lugnt, och forte hårt. Jag har läst gehörs- och musiklära A på gymnasienivå.

Då får jag helt enkelt lita på att ni har rätt.

Anledningen till att jag fått för mig det är för att klaverspel knäppte på strängar, och nära tryckkänsligt klaverspel kom så kalledes det piano för att det betydde "olika ljudstyrka" eller nåt i den stilen. E ju inte helt hundra.. faktiskt inte ens femtio.

Fan, ja har ju ett musiklexikon på dass =) ska kolla upp det när jag ska sätta mig nästa gång.

Piano = svagt. Så min kommentar var väl inte klockren. 😄

Kikade till det nu. "Piano forte" hette pianon först vilket betyder "svagt starkt" och är också två olika sätt att spela på. Jag va ju helt fel ute. Forte va tydligen starkt då.

De e kört för alla blinda höns 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...